Nieuw en smacht naar kennis!

R-WinV

Ingeburgerd
Beste leden,

Al een tijdje bezoek ik dit forum en omdat je het wiel niet opnieuw moet uitvinden ben ik lid geworden.

Ik ben Erwin Verlaan, ik kom uit Noord-Holland en ik ben voornamelijk bezig met het produceren van trance. Omdat ik prima hoor wat het verschil met de professionele producers is hoop ik dat dit forum mij af en toe een beetje in de juiste richting kan helpen.

Een voorbeeld van een trance-track kun je hier beluisteren:

http://www.r-win.org/tracks/trancelation.mp3

Groetjes,

Erwin

Welkom. Ik haat trance, maar luisterde net ff een stukkie van je nummer en moest niet aan Tiesto denken. Dat is een compliment dus! Maar ja toch niet mijn ding.

Ik dig het al best wel en dat heb je niet vaak met veel beginners. Dat hadden de mensen bij mij tenmiste niet! :dubbel: :P

Maar je sound is nog niet heel dik, kan wel iets dikker dus. Verder wat spannender mixen. Hier stereo daar niet, etc.

Ik zou gewoon veel zoeken op internet en blijven lezen. Meld je ook nog extra aan bij een of andere trance community? :okdan:

Maar er zit al best gevoel in. En dat vind ik heerlijk. Ga zo door! :dj:

Hartelijk dank voor jullie reacties! Ik hoop in de toekomst vaker wat te kunnen posten en ben erg blij met de input.

Back