bbs introductiepost

bbs

Nieuwkomer
Howdy synthfreaks,

Ik kijk hier al tijden rond en registreer me vandaag vanwege interesse in aankoop van iemand hier. Natuurlijk lijkt dit me ook een leuk forum.

Ik draai al 1.5 jaar plaatjes en wil al tijden ook gaan produceren.
Ik heb al een mooi setje krk's staan en heb nu eindelijk besloten al mn games maar eens van de pc te flikkeren zodat ik eens serieus "creatief" mensen na kan gaan doen (om van te leren en ze uiteindelijk voorbij te streven natuurlijk!).

Mijn musicale interesse is groot maar wanneer het op electronische muziek aan komt luister ik voornamelijk naar industrial hardcore. Ik zie een hoop mensen nu denken. Hmm hardcore dat is van die simpele zielen muziek. Maar ik ben in die paar jaar luisteren toch wel echt een heel groot verschil in productie kwaliteiten gaan ontdekken en denk dat er wel degelijk industrial hardcore bestaat die productie-technisch gezien ERG knap is en buiten dat natuurlijk erg pakkend klinkt!

Verdere info: Ik kom uit Amersfoort ben 20 jaar luister nog maar 5 jaar veel naar electronische muziek draai af en toe op feestjes en ik schiet jullie allemaal weg in shooters 8o). (maar nu niet meer :o:)

Vragen? Vraag maar raak!

ik vind alle industrial muziek genres die ik tot nu toe gehoord heb echt vet hoor dus niet dissen :D

ja, maar ik wil nu ff bij de industrialists horen, wat zeggen die dan ipv dissen?

Kweenie ik ben een oude punker die ook industrialist is maar toch wel allereerst punker.
Dus ik ben nooit zo erg subtiel, al hoewel ik me hier nog redelijk kan handhaven. Zonder met een klauwhamer op tenen te rammen.

Back