Powercore 6000 vraag.

Crusader

Ingeburgerd
Deze Powercore is schijnbaar erg in prijs gezakt, als ik normaal de losse plugins bij elkaar tel ben ik al duurder uit.

http://www.i4muzique.nl/powercore-6000-p-1033.html

En is het echt zo goed als ze zeggen dat MD3 en de galmen?
Heeft iemand ervaring ermee.
Draait dit goed op een XP machine?

kan iemand me verder helpen want dit lijkt temooi om waar tezijn.

net ff bekeken

ik wet dat de system 6000 plugs erg goed zijn

de prijzen zijn super ook van de pcie versie met 500,- tegoed

je hebt de kaart dan gratis als je de vss3 koopt

dit is zeker een hele mooi prijs.

meteen alle 6000 plugins krijg je (MD3 master en VSS3 moet helemaal tegek zijn zeggen ze)
+ de gewone 14 plugs krijg je er bij ..
dus volgens mij een hele vette deal

ik was gisteren even bij i4, en hoorde dat het maar een tijdelijke actie is, dus dat je snel moet zijn als je er een wilt. Overigens wel heel erg weinig geld voor zoveel moois. Een powercore X8 kost normaal al dat bedrag, en dan krijg je nu alle system6000 plugins er gratis bij (normaal kost alleen md3 al 1000 euro)

Vind het jammer dat ik al een powercore heb, met md3 en vss3, anders had ik m zeker gekocht!

Ik heb er zaterdag een gehaald een Powercore 6000.
Tjezus ik wist niet dat dit soort plugins bestonden, ik had wel een waves bundeltje maar dit is echt tegek. die vss3 galm is geweldig alles klinkt er mooi door en die tapdelay. wat een vette plug in. installeren was ff moeilijk in het begin maar na bellen met de winkel (harold) was het meteen opgelost. de 1394 controller moest uit in de netwerk verbindingen. ben nu 2 dagen bezig alles een uitteproberen. die md3 is erg vet met de presents maar klinkt allemaal wel erg hard en duwerig, ik zal daar nog mee moeten leren werken. maar voor de rest is het wel erg mooi spul die tc plugins. ben er heel blij mee

mmmm toch ff m'n sokken checken voor wat euro's. Hadden ze nog voorraad bij je dealer ?

Back