"The Entity" ,scary drone stuff :-)

ronnyvalder

Ouwe rot
Deze vindt ik zelf geslaagd,
heb gebruik gemaakt van een sequencial switch die tussen verschillende filters switched,
telkens draaide ik wat aan de frequencies van de verschillende filters + nog zaken die ik al vergeten ben ;-)
Niet te beluisteren met het licht uit,voor diegene die hem s'avonds gaan beluisteren :-)

Attachments

• The Entity mp3.mp3
    2 MB · Bekeken: 77
KAIKKE !! ;)

Allee Ronny al dat werk om die kabels in die gaatjes te frutselen om een geluid te bekomen dat lijkt op een redelijk verkouden stofzuiger die ontucht pleegt met de dampkap terwijl hij de broodrooster aan het fistfucken is, met op de achtergrond een Senseo die de hele tijd staat te twijfelen of hij nu gaat ontploffen of niet...

en zeggen dat ik al 3 keer na mekaar geluisterd heb.

Hey,Stefkdev,
tijd om wat nummers van jou hier te posten ;-)
Bedankt voor het beluisteren van deze scape,
tot later

@ Metroid : lekkere illbeats :-),vroeg me al af wat IDM was,dus dit is nu de naam voor
experimentele stuff :-)
ik heb altijd graag die aanstekelijke beats gehad,lekker anders dan de 4/4 beats,
altijd tof om reacties van mensen te zien op een fuif als men dit begon te draaien ;-)

@Hyper5nic :ik ga binnenkort eens aan iets meer uitgewerkt beginnen,met met percussieve geluiden,maar alles met behulp van de modular :-)

Back