On The Top Of The Mountain - Dance - Korg EK-50L

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Gisteren nog is redelijk wat gewerkt, eigenlijk heel de dag muziek gemaakt en s'avonds mentaal gecrashed, twas op. Een wonder dat ik alles weer niet offline heb gegooid, ben slim genoeg geweest en gewoon in men bed gekropen.
Zaten ook wat nummers tussen op de Korg EK-50L maar die zijn kwaliteit is echt niet zo goed in mijn oren.
Is nochtans 1 van de duurdere in middeklasse voor mij, dacht ik toch.

Zeker bij het rock genre, ik heb 1 nummer maar de kwaliteit is echt niet zo goed... jammer, zal er nog over nadenken of ik dat nummer wel zal delen, waarschijnlijk wel of ik moet het s'avonds is verwijderd hebben (zoals ik gisteren al had gedaan) Lang Leve de Prullenbak die niet automatisch alles volledig wist!)

Maar voor deze track heb ik een dance stijl gebruikt met het bijhorende instrument. Als instrument neem ik altijd iets uit de OTS settings van de stijl, daar staan dan 1 tot soms 4 instrumenten die bij de stijl zouden passen. Ik kies er dan eentje uit of zoals bij de Korg neem ik diegene die ze voorstellen, of het moet echt slecht klinken. Bij de Korg is er altijd maar keuze uit 1 instrument, niet veel keuze dus.

Je kunt goed met je gear overweg. Dit zou een B-kantje kunnen zijn van een Mario Mathy hit. Maar een A-kantje zit er voorlopig nog niet in. Té statisch.

Succes alleszins,

Gloomy :)

Back