• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Novation A-Station!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Elec_Trix

Stamgast
hallo,

ik verkoop mijn novation a-station (rack) omdat ik mijn studio aan het opruimen ben wegens tijdgebrek.
het was geen gemakkelijke beslissing aangezien ik met dit beestje veel leuke tijden heb beleefd.
dit is een reeds moeilijk te vinden synthesizer en heeft veel toffe mogelijkheden, zoals de unieke sound van zijn oscillators en lfo's
maar ook een heel goede vocoder (ook robotvoices) en heeft veel leuke effecten.
hij is makkelijk te programmeren mits wat uitpluizen en uitproberen, maar ik ben zeker dat je er na een week als een pro kan mee werken.

voor verdere informatie kan je terecht op deze site: http://www.vintagesynth.com/novation/astation.php

ik doe em weg voor 200euro, inclusief originele verpakking en handleiding.

Hopelijk is dit wat voor jou..?

vriendelijke groet,
steven.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back