GZ: Korg ER1 MKII / MicroKorg

Status
Please reply by conversation.

Quinten

Nieuwkomer
Goeienmiddag allen,

Als beginner die zich een tikkeltje intensiever met zijn hobby wilt bezig houden heb ik de laatste weken verschillende sites en fora afgeschuimd op zoek naar informatie.

Voorheen zooide ik wat in Fruity Loops maar zonder zelfs maar een midicontroller werkte dat heel afstompend op het creatieve proces en dan gaf ik er vaak heel snel de brui aan.

Daarom ben ik op zoek naar hardware. Maar de nadruk moet liggen op spelplezier en een niet al te steile leercurve ... ik wil me gewoon amuseren met de zoektocht naar leuke klanken en geluiden , ik pretendeer helemaal niet de grote pro te zijn maar al doende wil ik graag leren.

Met dit in het achterhoofd en een goeie prijs kwaliteit verhouding (ben tevens student dus kan en wil er op deze moment nog niet teveel geld tegen aan gooien) in gedachten kwam ik al snel uit bij de Korg ER1 MKII en de MicroKorg.

Ik houd de verschillende gangbare tweedehandssites in het oog maar moesten er personen hier deze apparaten kunnen en willen missen dan mag je mij altijd iets laten weten!

Groeten,

Quinten

Status
Please reply by conversation.
Back