• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

AKAI MPC1000 te koop incl. 80GB HD/128 MB RAM

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Raymon

Nieuwkomer
AKAI MPC1000 BK (zwarte versie) + Harddisk 80GB + 128 MB RAM + Compact Flash card 4 GB + JJOS 1 + Manuals

Ik verkoop mijn weinig gebruikte, in perfecte staat verkerende en zeer compleet uitgeruste MPC1000 omdat ik met software + midi controllers verder wil. Op de ingebouwde harde schijf kun je al je samples en projecten opslaan. JJOS is gewoon super en laat het originele AKAI OS mijlen ver achter zich. Je kunt natuurlijk eenvoudig downgraden naar het originele OS of switchen tussen de twee. Met de uitbreiding van het werkgeheugen van de standaard 16 MB naar 128 MB heb je 8 maal zoveel geheugen ter beschikking om te samplen!

Richtprijs: 650 Euro

Trouwens aangeschaft op 24 september 2008 bij Feedback, bankafschrift ter bewijs. Nog ruim drie maanden fabrieksgarantie dus :D

MPC 1000 BK + 80 GB HD + 128MB RAM + JJOS

Vooruit dan! 600 Euro omdat ik een andere aankoop met deze wil financieren.

Moet trouwens nog 1 jaar en ruim drie maanden garantie zijn. Feedback geeft namelijk twee jaar garantie op dit product. Mocht je vragen hebben, bel gerust: 0653647562

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back