• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Siel Cruise te ruil voor andere synth met keys

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nicolas 2000

It's a household name
Te ruil: Siel Cruise. Italiaanse klassieker. Analoge synth met monofoon en polyfoon gedeelte, tegelijkertijd te gebruiken (keyboard heeft splitfunctie). Filter met zelfoscillatie. Aparte output voor mono en polygedeelte. 3 pedaalinputs: volume, poly decay, keyboard switch.

2210252190103382518S600x600Q85.jpg

2484770530103382518S600x600Q85.jpg

2133980320103382518S600x600Q85.jpg

Omschrijving optisch: zie foto's. Paar knopjes en knopkapjes ontbreken zoals gewoonlijk. De meest linkse toets mankeert een klein hoekje. Verder zeggen foto's hier meer dan woorden.

Omschrijving technisch: in het polygedeelte blijft een noot hoorbaar hangen bij sommige stemgroepen, als de sustain lang is. Hierdoor kan je ook niet naar het monogedeelte schakelen, want die omschakeling gebeurt pas als alle toetsen gelost zijn. Het monogedeelte werkt verder wel voor zover ik weet. Je kan het filter in ieder geval nog heerlijk fluitend laten zelfoscilleren en dat dan bijwerken met de cutoff. Polyfoon werkt hij dus volledig op die hangende noot na. Van die hangende noot heb je geen last in de groep "reeds" en in "brass" is er bij veel settings ook niet veel van te horen. Bij percussion strings is ze onhoorbaar, bij lange strings (sustain...) wel. Bij de pianogroep is ze enkel te horen bij langere sustain.

Ik heb geen zin meer om ermee naar een reparateur te gaan (die allemaal in NL lijken te zitten terwijl ik nu in België woon, wel vlakbij de grens maar toch...) dus ik wil hem ruilen.

Ruilen voor:

Een andere synth met keys. Analoge polysynth zou leuk zijn, maar lieve monoklankjes gaan er ook in. En digi mag ook, als het warm knuffelende strings en pads zijn. Verras me, maar enkel synths (of string ensembles en dergelijke) met keys aub.

Prijsindicatie: 150€. Enkel ruil met gesloten beurzen.

Volgens de regels moet ik specifiek zijn. Nuja, "verras me" zei ik, maar ik zal wat voorbeelden noemen. :)

Voorwaarde is dat de synth volledig werkt, want anders zit ik weer met de reparateurskwestie. Mag er optisch slecht uitzien (ivm waarde gelijktrekken), als hij maar werkt.

-Elka Solist
-Akai AX-73
-alpha juno
-Korg M1
-Korg Poly61

...verras me!

Yamaha DX reeks en Roland D behalve D50 boeien me niet echt, dus dan zal je héél overtuigend uit de hoek moeten komen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back