zolang er mensen die er zoveel voor willen geven waarom niet.
dit is duidelijk meer voer voor collecters dan perse muzikanten, of ze moeten toch heel wat centjes hebben.
Hexagon is wel een rare maar ik denk niet dat -ie de boel loopt te naaien. Volgens mij heeft -ie ook wel eerder foto's van die 700 hier op het forum gezet.
Natuurlijk is hij echt! Hexagon liegt niet. Wel jammer dat hij het wegdoet. Dat zegt wel iets over de oneindige zucht naar verandering van veel muzikanten. Zo'n 20 tot 30 mille zal het wel op moeten brengen. Leuk speeltje voor Hans Zimmer. Voor erbij. Die heeft ook nooit genoeg. Helaas onbetaalbaar maar er zijn alternatieven.
ik denk niet dat ze er wakker van liggen, ze hebben beide, jazeker, zelfs Jarre, voldoende talent om hun kunsten op welke synth dan ook te vertonen.
/.
zou het , als je reclames moet geloven , kun je met gitaar huppelepup ineens spelen als van halen of jimi hendrix. zou het dan toch niet kloppen, goh jammer , ligt dus toch niet aan al die zooi die ik hier heb staan.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.