20 en 21/06 Solstice Festival 2009 Ruigoord

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnDoe21

Gedeactiveerd account

Het is bijna weer zover......HET psychedelic festival van het jaar op de vrij haven Ruigoord onder de stinkende rok van Amsterdam.....48 uur party people
lijst van dj's en live acts is oneindig dus check www.tranceorientexpress.nl of www.ruigoord.nl voor meer details, route en prijzen.......

Ik sta bij de poort (1 dienst dan uiteraard geen 48 uur) en heet een ieder welkom..........

Het is bijna weer zover......HET psychedelic festival van het jaar op de vrij haven Ruigoord onder de stinkende rok van Amsterdam.....48 uur party people
lijst van dj's en live acts is oneindig dus check www.tranceorientexpress.nl of www.ruigoord.nl voor meer details, route en prijzen.......

Ik sta bij de poort (1 dienst dan uiteraard geen 48 uur) en heet een ieder welkom..........

leuk.........
wat mensen aansporen
tis gxdamnd sjomer
8)

Ik hoorde het al van me tante, die werkt daar ook. Ik ga het ook vieren, alleen niet in Ruigoord maar bij Bergen op Zoom onder het genot van wat Ayahuasca.

Ghhehehee triptriptrip wie is jou tante dan? Misschien ken ik er wel......heeft ze er een atelier?

leuk.........
wat mensen aansporen
tis gxdamnd sjomer
8)

Precies zomer......ik sta daar de gehele zomert met een tentje.....volgende week i-tjing er is ook nog een reggae festival in juli en dan in agustus landjuweel waar ik ook draai in de Magic Bubble.......

ik heb de zomer in me bol...:mexico:

Vlieger..........

attachment.php

Lijn omhoog:

Live

ATOMIC PULSE (BNE Music/ISR)
FLOOTING GROOVES (Peak Records/SA)
ZEN MECHANICS (Neurobiotic Recs/NL)
THE ART CONSPIRACY (Bom Shanka, UK/Mex)
NEUTRAL MOTION (Turbulence, JP)
MIRIKINA (Clock Form/GER)
PROJECTSKETCH (Bom Shanka/Omniscience/UK)
ATOMIC DROP (Liquid Recs/UK)
MANTRA FLOW (Panzar Rekordz-Triptonite Records/DK)
DJs Will Dogon (Materia Recs, UK)
Moonquake (Hadra Recs, FR)
Pollyfonika (Frakasound, MEX)
ElectroCute (Triptonite Records/DK
Tim McGregor (Omniscience, UK)
Oracle (Scientific Sequence/DK)
Betterov (Scientific Sequence/DK)
Yoda and Der Golem (TSCHAKA-Chromanova./GER)
sG4rY (Psychedelic Family/GER)
Chill LIVE:
SOLAR QUEST (Entropica, UK)
FRIENDS ELECTRIC (Ger)
DYMONS (Peak Records/SWI)
COSMOSOPHY (Peak Records/SA/SWI)

DJ`S:
Bill Robin (Friends Electric, Ger)
Digital Donkey (Bom Shanka/Omniscience, UK)
Natzan (Broken/Tribe Of Frog/Phar-Psyde, UK)
Dave Arc-I (Psystream, Ozora, UK)
Bliepertronic NL
Khandroma NL
Deco VISUALS:
Dave Arc-I UK
ElectroJet Ben UK
AirPlain Visuals NL
Michi Meier/John Klinkenberg NL

DECO:
CALAQUENDI AUT

Location Church,barn and fields of Ruigoord.
Google Map [click here]
Entry fee presale 25,-eu has started on [click here] under the tickets button, and at the following adress:
De Supermarkt,
Frederik Hendrik straat 69,Amsterdam
Tickets at the door will be 30,-eu.
Infos The psychedelic gatherer,annual celebration of yet another psychedelic SUMMER, at the church,barn and fields of Ruigoord.
A colourfull collection of people and their art. Ranging, till beyond music,visual treats,poetry,fashion and food. Gathering bits and pieces,welcome, to the meltingpot of the psychedelic experience...

We have lots of space to put up tents,but being a village as well,with loads of village animals, like chickens,we want to ask dog owners to leave them at home.

Attachments

• 20090620solsticethepsychedelicgatherer.jpg
    20090620solsticethepsychedelicgatherer.jpg
    58,7 KB · Bekeken: 121
zoethout :D

ayahuasca_black2.jpg

pamflet :geslaagd:

moet zeggen datk maar weinig labels / cq artist van dat goa achtige rijtje ken,
mijn tyd hadje, sand man, ist, flying rhino, tip records erg goed trouwens,
tsuyoshi tanaka xdream

maargoed altyd goed om andere te horen

bliep tronic kenk wel hihi:D

@ sixtrak ayahuasca,..voorde doorgewinterde,...:peukie::dubbel::Z:Z:Z:{
[ame="http://video.google.com/videoplay?docid=4932352980634901018"]Extreme Celebrity Ayahuasca

moet zeggen datk maar weinig labels / cq artist van dat goa achtige rijtje ken,
mijn tyd hadje, sand man, ist, flying rhino, tip records erg goed trouwens,
tsuyoshi tanaka xdream

ja maar das echt voor ouwe knakkers zoals wij....je had trouwens ook nog blue room records, dragonfly.....van die je noemt heb ik ook wel wat op[ vinyl.......
die nwe labels zijn ook best koel en de ruigoords goa hippies (Roland) hebben een behoorlijk goede smaak.....die deense jongens komen vanuit Christiania, Copenhagen en zijn ook goed...Hadra is HET Franse goa label, organisatie ook veel vette shizzle...maar eh Ron gewoon komen gaan we een :biertje: drinken..

Ik ben er misschien ook...

Ik ben er misschien ook...

ja marco ook voor jou wordt t eens tyd om uit je bos te komen
trip moet wels uitgewerkt zijn rondertussen ,...
[ of benje in de ketel gevallen ...]
:D
dandy ..perhapsssss

@dendertje ;,...:koffie: doen die gasten van trance maffia niks op ruigoord ...
?
erg chillie buitenfeestjes van hun altyd
en langggggggggggg8o)

@dendertje ;,...:koffie: doen die gasten van trance maffia niks op ruigoord ...
?
erg chillie buitenfeestjes van hun altyd
en langggggggggggg8o)

Nou die gaan niet zo goed door 1 deur en daarbij bestaat Trance Maffia niet meer......Benji is er mee genokt...ik heb ook nog een appeltje met hem te schillen......vorig jaar zou ik samen met hem, en nog een andere organisatie, een festival organiseren maar dat is totaal niet goed afgelopen....

ja marco ook voor jou wordt t eens tyd om uit je bos te komen
trip moet wels uitgewerkt zijn rondertussen ,...
[ of benje in de ketel gevallen ...]
:D
dandy ..perhapsssss

haha...tja ..zit inmiddels in m'n 8e midlife crisis :slotje::confused:..ben inmiddels 38 en weet het ff nie.......

Zen mechanics is zeker ok

Laatst gewijzigd:
haha...tja ..zit inmiddels in m'n 8e midlife crisis :slotje::confused:..ben inmiddels 38 en weet het ff nie.......

Zen mechanics is zeker ok

oeps dus dit staat mij ook te w8 [kwam laatst allemaal mononom ...gezellig gasten tegen die zijn van nestjes jonge honden upgegrade naar kiddo,s wist ik wel maar wat worden die groot asze ineens voorje staan 5-10 jaar !! ]
lol
weetje volgensmij hebk last van t eeuwige jeugd syndroom t niet wiillen zien / horen aanvaarden iig
cyal

@ dendy vondt de tm feestjes erg ok 2 jaarterug tocg vaak geweest [weet niet wie benji is
denk die portugees/ spanjaard met dat gelikte sikje ,..samen met hem nogs iemand tussen wal en schip vandaan getrokken linke soep snachrts ...

op organisatorish niveau hebbie altyd ruzie .....[maatjes van mij hebben met div, haagse/ utregse
org, feestjes gegeven en aan t korste eind getrokkenwaarom wij feest wilde hun knaaken ,
daarom moet je ook tussen de speakers staan .... niet achter de kasa :verkoght:
of zelf kleine feestjes geven ; leeukste feest ooit van ons freaky vibes [utregt]doorhgaan onder t stadshuis [weetniet hoet toen heete] later iedereen weer zien by "yo hans" maandag morgen ....
utregse nachtburgemeester

en van 10 tot 10 voor 10 tje
ging twee dagen doos midden inutreg[!!]lang gelden..
dwaal af

haha cya

Vlieger..........

attachment.php

Lijn omhoog:

Live

ATOMIC PULSE (BNE Music/ISR)
FLOOTING GROOVES (Peak Records/SA)
ZEN MECHANICS (Neurobiotic Recs/NL)
THE ART CONSPIRACY (Bom Shanka, UK/Mex)
NEUTRAL MOTION (Turbulence, JP)
MIRIKINA (Clock Form/GER)
PROJECTSKETCH (Bom Shanka/Omniscience/UK)
ATOMIC DROP (Liquid Recs/UK)
MANTRA FLOW (Panzar Rekordz-Triptonite Records/DK)
DJs Will Dogon (Materia Recs, UK)
Moonquake (Hadra Recs, FR)
Pollyfonika (Frakasound, MEX)
ElectroCute (Triptonite Records/DK
Tim McGregor (Omniscience, UK)
Oracle (Scientific Sequence/DK)
Betterov (Scientific Sequence/DK)
Yoda and Der Golem (TSCHAKA-Chromanova./GER)
sG4rY (Psychedelic Family/GER)
Chill LIVE:
SOLAR QUEST (Entropica, UK)
FRIENDS ELECTRIC (Ger)
DYMONS (Peak Records/SWI)
COSMOSOPHY (Peak Records/SA/SWI)

DJ`S:
Bill Robin (Friends Electric, Ger)
Digital Donkey (Bom Shanka/Omniscience, UK)
Natzan (Broken/Tribe Of Frog/Phar-Psyde, UK)
Dave Arc-I (Psystream, Ozora, UK)
Bliepertronic NL
Khandroma NL
Deco VISUALS:
Dave Arc-I UK
ElectroJet Ben UK
AirPlain Visuals NL
Michi Meier/John Klinkenberg NL

DECO:
CALAQUENDI AUT

Location Church,barn and fields of Ruigoord.
Google Map [click here]
Entry fee presale 25,-eu has started on [click here] under the tickets button, and at the following adress:
De Supermarkt,
Frederik Hendrik straat 69,Amsterdam
Tickets at the door will be 30,-eu.
Infos The psychedelic gatherer,annual celebration of yet another psychedelic SUMMER, at the church,barn and fields of Ruigoord.
A colourfull collection of people and their art. Ranging, till beyond music,visual treats,poetry,fashion and food. Gathering bits and pieces,welcome, to the meltingpot of the psychedelic experience...

We have lots of space to put up tents,but being a village as well,with loads of village animals, like chickens,we want to ask dog owners to leave them at home.

gatdenkik redden ,..heb n bbq de dag ervoorr
in a*dam ..
maaruh dender moetjij niet ergens draaien ..daaro ..
hebbie ook zoon psy name :stupid

solstice

solstice

Na lang twijfelen dus toch gegaan !:yamaha:

Het was weer waaaaaanzinnig , boven alle verwachting !Tering wat werd er lekker gedraaid:dj::halleluja
Was er pas zaterdag avond 11 uur...tent op zetten? neeee, trek in bier !
Eerst naar de schuur, oeioei wat een feest en waanzinnige visuals !
Daarna naar de Dutch Acid Familie...lekkerrrrrrr...en vervolgens nog ff tot in de middag op open veld hossen..

Kreeg zaterdag middag telefoontje dat we met de band, zondag avond 11 uur, 2 nummers voor de radio in Mediapark Hilversum konden spelen..zo'n kans krijg je maar 1 keer dus, helaas zondag eind van de middag snel naar huis

Eenmaal in Hilversum, nog steeds niet geslapen natuurlijk, krijg ik te horen dat ivm niet aanwezig zijn van monokabel jack--XLR mn bas niet opgenomen kon worden..ik ontplofte bijna:duivels:..kon me gelukkig nog inhouden en kwam gelukkig uiteindelijk toch nog goed...1e nummer: geen geluid over m'n koptelefoon...hele nummer dus "blind" gespeeld...
Uiteindelijk was deze avond toch ook een succes en hop, eindelijk naar huis met in de auto toch nog ff wat goa voor de terug reis....:halleluja

ik heb het filmpje ook al klaar

het was me weer een brakte van belang allemaal..
het draaien in de chill kerk zondagmiddag ging ook erg leuk..
alleen degene die mij om half 3 zou aflossen kwam niet opdagen zodat ik er nog 2 uur achteraan mocht plakken.
ik had alleen een tripje genomen om een uur of 2 denkende dat ik er om half 3 mee zou kappen ..
de muziek werd er iniedergeval wel lekker vaag door..
maar als je met traktor draait word het dan wel bijzonder lastig om nog iets op te maken uit een hoop dansende letters en knoppen....

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back