Bzone editor voor A3000 sampler gezocht

Mk II

Fris Gewassen Lid
ik ben al een paar dagen op zoek naar het gratis Bzone editor programma voor de Yamaha A3000, A4000 en A5000 samplers. de download link op de site www.bzone.be is dood en alle andere links die ik kan vinden verwijzen weer naar die site...

Dus wie o wie kan mij helpen aan een kopie?

sapperdeflap! bedankt voor de snelle service... toch wel makkelijk, zo'n forum :)

ik verwacht dat ik op den duur wel een eigen programma zal ontwikkelen... lekkere programmeer-kluif, zo'n dikke sampler met alles d'r op en d'raan. smullen!

sapperdeflap! bedankt voor de snelle service... toch wel makkelijk, zo'n forum :)
ik verwacht dat ik op den duur wel een eigen programma zal ontwikkelen... lekkere programmeer-kluif, zo'n dikke sampler met alles d'r op en d'raan. smullen!
Ja toch, niet dan :D

Hou ons opde hoogte als het je lukt een eigen tool te klussen. Ik gebruik m'n A4K nog altijd erg vaak, maar bzone heeft op een of andere manier nooit goed gewerkt voor mij. Ik was sneller op de sampler zelf dan in de tool.

cool een belgisch product..

weet iemand overigens van een editor voor mac? (classic of osx, maakt niet uit)

Hou ons opde hoogte als het je lukt een eigen tool te klussen
zeker weten... het zal wel effe duren voordat ik weer wat tijd heb om er helemaal in te duiken.

cool een belgisch product..

weet iemand overigens van een editor voor mac? (classic of osx, maakt niet uit)

Ik ken alleen bZone als editor en op site van de maker staat dat hij toen wel een versie voor de Mac wilde maken, maar ja is er niet van gekomen dus...

Back