mek / voyager / a6 gezocht [inruil?]

Status
Please reply by conversation.

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
mek [ mono evolver keys
evt aleen ter in ruil van mn cs30 yammie
evt een andromeda ..maar dan moet r van mijn kant veel by
weet nioet ofk dat redt/
moog voyager ...staat ook hoog op mn priority list

kheb evt nog een trancendent ter in ruil

Hey Ron, ga je nou je CS-30 wegdoen? Hopelijk ga je geen spijt krijgen :D

Maar Zo'n MEK is ook euh...te GEK (denk ik, heb er nog nooit een gehad).

Ik weet niet wat zo'n a6 kost of zou moeten kosten, maar ze hebben een paar te voorschijn getoverd bij musicstore, mocht je een nieuwe willen.

heb een a6, en een voyager
cs30 , lijkt me ook tegek, die andere twee te gekker, goeie keus.
zou wel inderdaad voor een nieuwe gaan ivm de garantie/proefperiode.
alhoewel 2de hands zag ik er 1 voor 1650 pas en voyagers ook voor zo'n 1800€
zou wel voor performer gaan niet voor die lampjespiepers , of je moet de kerstboom eruit willen doen natuurlijk.
tav 2dehands a6: lees ven handleiding na, laat hem 20 minuten opwarmen , druk opautotune en check stem voor stem met een stemapperaat( onder unison : rotate voice, en onder voxmonitor kijken welke stem je checkt. probeer dat voor ieder octaaf per stem . daarna even checken , als filtertracking is 100%, of ie stemt bij zelfresontie van de filters. alles anders wat je kunt checken is meegenomen .
als dat alles binnen goede grenzen (+-3cents) , dan val je er waarschijnlijk niet zo'n buil mee. mocht je in maastricht wonen dan wil ik wel met je mee om te checken, tesamen met m'n peterson strobe tuner.

Zo Ronaanhetechtewerk:biertje: Zo'n A6 is wel groot hoor Ron.....ik zou voor de Voyager gaan als ik de doekoe zou hebben...

als ie toch stofhapt ..
zou een a6 kopen, zijn nu nog te vinden voor niet al te veel en worden ook niet echt velminder waard de komende jaren. als die stofhapper in goede staat is .,zou ik daarvoor gaan. de voyager vind je de komende jaren nog wel volop.
ps is zo'n cs30 ( topmodelyamaha monofoontjes) niet meer waard?

:halleluja

die tegenwoordig denkik meer waard is ; ook meer iets voor de egte liefhebber
denk niet dat de dv800 voor iedereen is,.........

de cs30 lokt ook meer uit ook voor electro / tranzige dingetjes & experimental soundjes door zn interface + trig sequencertje[yetsimple doch ,...]8o)

maar goed [ikmag van patatmet :engel::halleluja:( ] niet ruilen met een mek
wat me opviel er waren meteen een paar mensen bereidt hun dure nieuw aangekochte mek te ruilen met mn cs30 !!
zegt mij weer iets over de ...nu ...gangbare waarde van mn cs30.....

denk datk s een tydje patatje zn a6 ga lenen en kijken oftwatvoorme is ..
wel ideaal ..dat die bak multi timbre is en erg flexie ...te proggen is

ik mail alle mek owners nog netjes af [xcuse voor verwarringbenk goed in he 8D

denk dat egt eerst zorg voor meer centjes ...dan weer wat groots aankoopen
:mexico:

Die CS30 gaat naar mij toe, vind ik veel leuker dan een MEK of Voyager.
En een A6 kan Ron altijd effe lenen, staat nu toch stof te happen.

was een wild card
kijk ik heb wel wat staan hiero wilje wat anders moet er soms een arm / been opgeofferd worden
de cs30 is een vd leukste [lees niet aller fetste[hebk moog trancendent bv voor]flexie bakken met in princiepe twee totaal vrij programeerbare synth lijnen wat uit vca 1 komt kan totaal anders klinken dan twee

ik heb deze bak alsoon 5 jaar en idd .....erg veel plezier das denkt belangrijkste aan een synth
:D
van filterin unit getriggerd door de sequencer ...tot bv een 2osc/2filter patch in no time fixed

moet zeggen was een ruil deal met een scahdalig fette dv800:biertje:

als ie toch stofhapt ..
zou een a6 kopen, zijn nu nog te vinden voor niet al te veel en worden ook niet echt velminder waard de komende jaren. als die stofhapper in goede staat is .,zou ik daarvoor gaan. de voyager vind je de komende jaren nog wel volop.
ps is zo'n cs30 ( topmodelyamaha monofoontjes) niet meer waard?

tsja moeilijk te zeggen er staat een cs15 nu500.- = heel netjes
en er ging laatst ook een cs30 marktoplaats 850.-
[persoonlijk vindtik dit netjes ..]
khoop dat iedereen zuich beetje schikt met prijzen man een oddysee voor 1600 en so das toch niet meer normaal
ik denk dat iedereen die bv een ms 20 koop voor 1250.- en tegenwoordig gerust weer 150.- op vraagt
omdat hy niet rookt in zn studio :stupid:duivels:
en meer p:stupidoetst dan zn voorganger

kijk zoon multimoog van koedie kanbest begrypen datie meer dan 1000 vraagt
zekers op ebay erg gewild

voor 850 hebk gebnoeg kijkers blijkt wel
:D

Nou erg flexxie te proggen bij een A6? Pfffff man dat ding is zo uitgebreidt dat je je bijna kan verliezen in het proggen ervan.....maar de klank is echt dik hoor van die A6....heb er ook eens een weekje of wat mee mogen spelen maar de routingsmogelijkheden zijn legio......

de voyager spreekt me erg aan ...[lijkt wel en sollicitatie begin ola]
vanwege t gemak / sound en denk ikintegratie mogelijkheid met bv andere synths / sequencers
semi mod mogelijk

zijn eigenlijk niet zoveel synths die zich dmv cv ebnso open stellen voor andere mogelijkheden [new synth s hebk t over ]
komje toch gauw in een modulair pakketje tercht :okdan:
ook leuk

Van de 3 die je hier noemt bij mij ook de Voyager.....echt die A6 is mij gewoon te groot......de MEK lijkt me ook nog wel wat ooit.....

vind de mek het minst aantrekkelijk. de a6 de meeste mogelijkheden ( polyfoon, routing,multtimbraal) de voyager het meest luxe ( sound en feeling)
voyager met 351 en 251 uitbreidingen , is smullen , maar ook prijzig.

Status
Please reply by conversation.
Back