Soft-hardware klanken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik moet jouw'n zinnen echt 3x opnieuw lezen want ze lopen niet echt lekker... rare volgordes en woordenkeuze ook...

ik ben ook een zuiderbuur en heb het er even moeilijk mee 6 ! heeft daar dus niets mee te maken :D

ik moet jouw'n zinnen echt 3x opnieuw lezen want ze lopen niet echt lekker... rare volgordes en woordenkeuze ook...
Leg eens uit,wat versta je niet?Ergens een saaie routine in je leven,dat je even wat leiderschap wilt nu?

Beste sinew1958,

Ik denk dat de opmerkingen over je woordkeuze niet al te negatief bedoeld zijn. Volgens mij is het gewoon goedbedoeld advies ter verbetering. Eerlijk gezegd kan ik me dit wel voorstellen. Je praat bijvoorbeeld over "m'n" als je "men" bedoelt. In de Nederlandse schrijftaal wordt met "m'n" in de regel "mijn" bedoeld. Dit zorgt voor enige verwarring bij je noorderburen, althans wel bij mij :)
Ook dit is niet negatief bedoeld t.o.v. jouw persoon; vat het dus niet zo op, maar zie het als een tip om e.e.a. meer on topic te kunnen houden :)

Beste sinew1958,

Ik denk dat de opmerkingen over je woordkeuze niet al te negatief bedoeld zijn. Volgens mij is het gewoon goedbedoeld advies ter verbetering. Eerlijk gezegd kan ik me dit wel voorstellen. Je praat bijvoorbeeld over "m'n" als je "men" bedoelt. In de Nederlandse schrijftaal wordt met "m'n" in de regel "mijn" bedoeld. Dit zorgt voor enige verwarring bij je noorderburen, althans wel bij mij :)
Ook dit is niet negatief bedoeld t.o.v. jouw persoon; vat het dus niet zo op, maar zie het als een tip om e.e.a. meer on topic te kunnen houden :)
Bedankt voor de tip,maar ik denk niet dat dat de reden is.Als je al begint met taal diversiteiten tussen jullie en ons...Ben je niet echt bezig met wat ik te zeggen heb....Synths!Hard en soft!....Enkel dat wil ik weten,en niet dat weeral oppervlakkige en weeral wederkerende toon arrogantie van sommigen van jullie!

Kan deze draad in vredesnaam dicht!! Ik heb hem zitten lezen en het draagt niet echt ergens toe bij!! (waarom zit ik er dan zelf in te posten? )

De discussies over, zowel taalgebruik als over Hard vs. Soft zijn hier allang gevoerd en hebben nooi iets zinnigs opgeleverd. :slotje:

over arrogantie gesproken...

1235722342396.jpg

Bericht door een moderator:
Juist, deze discussie is 1000x gevoerd,en leidt nergens naar.... :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back