divinio
Starting Up...
ik moet jouw'n zinnen echt 3x opnieuw lezen want ze lopen niet echt lekker... rare volgordes en woordenkeuze ook...
ik ben ook een zuiderbuur en heb het er even moeilijk mee 6 ! heeft daar dus niets mee te maken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik moet jouw'n zinnen echt 3x opnieuw lezen want ze lopen niet echt lekker... rare volgordes en woordenkeuze ook...

Leg eens uit,wat versta je niet?Ergens een saaie routine in je leven,dat je even wat leiderschap wilt nu?ik moet jouw'n zinnen echt 3x opnieuw lezen want ze lopen niet echt lekker... rare volgordes en woordenkeuze ook...

Bedankt voor de tip,maar ik denk niet dat dat de reden is.Als je al begint met taal diversiteiten tussen jullie en ons...Ben je niet echt bezig met wat ik te zeggen heb....Synths!Hard en soft!....Enkel dat wil ik weten,en niet dat weeral oppervlakkige en weeral wederkerende toon arrogantie van sommigen van jullie!Beste sinew1958,
Ik denk dat de opmerkingen over je woordkeuze niet al te negatief bedoeld zijn. Volgens mij is het gewoon goedbedoeld advies ter verbetering. Eerlijk gezegd kan ik me dit wel voorstellen. Je praat bijvoorbeeld over "m'n" als je "men" bedoelt. In de Nederlandse schrijftaal wordt met "m'n" in de regel "mijn" bedoeld. Dit zorgt voor enige verwarring bij je noorderburen, althans wel bij mij![]()
Ook dit is niet negatief bedoeld t.o.v. jouw persoon; vat het dus niet zo op, maar zie het als een tip om e.e.a. meer on topic te kunnen houden![]()

over arrogantie gesproken...
![]()
|
Bericht door een moderator:
|
|
|