Ik zoek een stringbak

Status
Please reply by conversation.

twenteric

Stamgast
Mede forummers,

Ik mis tussen mijn analogen eigenlijk nog een echte stringbak.

Liefst een Solina maar ik sta open voor andere aanbiedingen.

Eric

ik heb er 1 met midi in tekoop staan op het forum, prijs +vraagprijs, valt dus best over te praten, binnen grenzen.
vr.gr.leo

moet zijn prijs=vraagprijs

Ik zag het al toen ik je korg 800 dv opzocht.
Maar ik vind het stevige prijzen eerlijk gezegd, mij in ieder geval te hoog.

Ik heb nog een Roland RS-202 waar ik over twijfel of ik die te koop ga zetten of niet. Laat maar weten als je interesse hebt. Hij is in hele mooie staat, compleet met deksel.

Ik zag het al toen ik je korg 800 dv opzocht.
Maar ik vind het stevige prijzen eerlijk gezegd, mij in ieder geval te hoog.
tja, dat kan, met midi zijn ze nogal weinig aangeboden ( zag iemand op forum er pas een voor 800 verkopen. ) . er was over te praten geweest.( niet tav de korg overigens, die mag ook wel blijven) , succes

Ik heb nog een Roland RS-202 waar ik over twijfel of ik die te koop ga zetten of niet. Laat maar weten als je interesse hebt. Hij is in hele mooie staat, compleet met deksel.

kozz heeft ook een rs202 te koop [denk meer dan synth . nl
iig das eenerg mooie bak hebk gelezen met een triple[ofso ] bbd chorus ,..instelbaar

fett
:engel:

Heb sinds kort een Korg Delta, met o.a. een string-sectie. Op http://www.bluesynths.com/ staat een aardige review van de machine. Moet er wel op leren spelen, mee spelen eigelijk meer, om er lekker klinkende resultaten uit te krijgen. Maar het is een leuke machine met een heel eigen smoel.

is natuurlijk net wat de topicstarter wil
een moderne jx10 fully midi synth met programmer [mooie bak hoor kost wat 450.- +++ meer

of gewoon een buhne playable synth / string bak ala solina / rs 202
ik heb ter egt goede dingen over gelzen die rs202
lees sos verhaal over de rs202
:{

Probeer een JX8p!

Status
Please reply by conversation.
Back