Yamaha E1010 analoge delay

Status
Please reply by conversation.

mesadude

Nieuwkomer
ik heb gezien dat er hier op't forum enkele gecirculeerd hebben..

moest je eentje weten zitten of je doet eentje weg..

plz let me know.

volwaardige alternatieven mogen ook gesuggereerd worden, maar deze blijft toch de voorkeur hebben.

merci.

Willem

ik heb verschillende dynacords gehad en vind de e1010 toch anders en leuker.

voor mijn e1010 heb ik 125 betaald, ik heb al zo veel pb's gehad erover da tik denk dat als ik m voor 175 te koop zet, deze zo weg is.
tja, wat is nou eigenlijk 175 nog, voor een leuke delay?!

voor mijn e1010 heb ik 125 betaald, ik heb al zo veel pb's gehad erover da tik denk dat als ik m voor 175 te koop zet, deze zo weg is.

Hmmmm ik dacht dat je eerst aan mij zou denken? ruilen met een DDL-12? :D

:D

vergeet%20mij%20nietjes.jpg

heb er vroeger gehad waarbij je de snelheid kon veranderen om de delaytijd te varieeren.
jankte allemaal meer dan die waarbij je dmv een schuif de afstand van de koppen kon varieeren.
heb er nu 1 van het laatste type , die wat aandacht kan gebruiken en tekoop is.
merk evans, echochorus, is tekoop

Potverdikke. En dan te bedenken dat ik mijn E1010 in combinatie met de Dynacord VRS23 analoge reverb voor 100 gulden heb gekocht.

Maar hoewel 175 euro dan wel erg aantrekkelijk klinkt en ik het ding helemaal niet vaak gebruik, vind ik het toch nog te zonde om hem voor weg te doen.

Om het voor de topicstarter ook interessant te houden; houd ook je ogen open voor de Analog Delay F605 van Pearl. Geen 19" behuizing, maar een groot pedaal. Deze vind ik vele malen gaver dan de E1010 (eerder richting de Space Echo's). Dit beestje gaat er bij mij dan ook helemaal nooit uit.

hmmm maak jij je maar geen zorgen, ik denk bijna dagelijks aan jou, zeker als ik naar mijn e1010 kijk of luister.

het was ook echt hypotetisch, want ik wil m niet kwijt. en inderdaad, 125 - 150 - 175, wat heb je er nog voor?!

ps wat die pearl betreft, die is inderdaad heel leuk, maar toch ook weer heel iets anders. doet me ook niet aan een space echo denken eigenlijk, eerder aan een.... tja, aan wat eigenlijk?! een soort scheurijzer.

blijft 175.- euries voor een delay met 5 knoppen
ask nog een delay gfa kopen ,..dat wordt een memoryman hazardai [met alles erop en eraan op zn joods[ofso]
iig vet pedal met egt teveel mogelijkheden denkeerder in de trend van een line 6 rack fx byna zo uitgebreidt

oeps edit net een dynacord vrs aan gekocht
eerst checken ,..

cya ':z

Status
Please reply by conversation.
Back