Virus Snow: 3 audio kanalen in C4 mixer??

musica

Trance is my middle name
Hoi allemaal,

Ik heb net een Virus snow gekocht en heb de volgende vraag. Ik kan in de plugin de geluiden uitsturen over 3 USB kanalen. In mijn mixer van Cubase 4 staat echter maar 1 audiokanaal voor de Virus waar alle 3 de USB kanalen naar worden gezonden. Ik kan wel 3 verschillende geluiden horen, maar niet afmixen aangezien ze allemaal op 1 kanaal binnen komen. Hoe kan ik meerdere audiokanalen in mijn mixer krijgen? Volgens de handleiding zouden er automatisch kanalen moeten worden aangemaakt...?

Als je de Virus in je instrument pannel laad staat er een soort van zwart driehoekje...daar kan je op klikken om de extra uitgangen te activeren.

Had laatst zelf ook zo iets met de Korg Legacy wavestation..

In de handleiding van de Ti staat het volgende:

The second and the third tracks show the two audio output busses of the Virus TI, referred to as USB1 and USB2 in the Virus TI Control plug-in.
These tracks are identical to the audio busses that appear in the
Mixer page of Cubase
.

Deze audio kanalen verschijnen bij mij dus niet in de mixer (en ook niet in het normale werkscherm). Ik heb die kanalen in de mixer nodig om effecten erover te kunnen gooien.

Ok Neuromancer...ik zal eens kijken. De kanalen zijn overigens wel geactiveerd want ik kan ze selecteren in de plugin om voor de verschillende sounds (gekoppeld aan verschillende midi chanels) andere USB outputs te kiezen. Zal eens kijken of ik met iets anders extra kanalen in de cubase mixer kan activeren...

Idd wat Neuromancer zegt. Hij bedoelt dus het panel dat je krijgt als je in Cubase op F11 drukt. Daar zit voor elk slot een icoontje, als je daar op klikt kan je channels van de desbetreffende VSTi aan en uit zetten.

Back