• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Wavestation EX ruilen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PietjePieter

pieterend lid
Ik heb hier nog een korg wavestation EX staan in goede staat waar ik niks mee doet. Nooit mee gedaan ook, heeft enkel gestaan en soms als midi klavier dienst gedaan(fijn klavier overgens voor een nietgewogen).

Omdat ik er toch niks mee doet zal ik hem wel willen ruilen tegen iets anders.
Wat dingen die ik in gedachten heb:

Doepfer moduletjes(voorkeur)
Akai AX60
Waldorf Pulse(micro Q, Blofeld...)
Roland Juno(6,60,106)
Korg polysix,
Of andere leuke analoge synths...

Heb ook altijd intresse in gitaar effect bedaaltjes, hammonds, groot 19inch rack(koffer voor on the road) met wieltjes..

Affin mn verlanglijst is ernstig lang omdat er teveel leuke dingen zijn gemaakt die ik allemaal nog is moet hebben.

In cash niet echt geintresseert(gaat toch op:mega:) maar even richtprijs: zo rond de 300 euro.

Uiteraard geld het voor elke deal met bijbetaling van jou of mij kant.

Heb je iets intressants dan gewoon even mailen, komen we wel uit!

Cheers,

Ronald Versluis

hum zal deze maar is een schopje geven en gelijk een prijs verlagingkje waarde zo geschat op 250. Gistere nog effe mee zitten pielen blijft een vette bak dus als iemand intresse in een ruil heb hoor ik het graag!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back