Pet shop boys - Did you see me coming (ZeNN Mix)

zennmusic

Stamgast
Gemaakt met een acapella die rondzwerft op het internet.
Heb er wat Robert Miles, een snufje zomer, en wat melancholie tegenaan gegooid. Van het origineel is in ieder geval weinig/niets meer terug te vinden :)

:dj: Enjoy!

ps gaan er nog mensen naar het concert maandag?

Attachments

• Pet shop boys - Did you see me coming (ZeNN edit) (160 kbps).mp3
    6 MB · Bekeken: 90
In één woord: heerlijk.
Ik zou maandag wel eens naar het concert kunnen gaan. Echt fijne plaatsen zijn niet meer beschikbaar en vraag mij daarbij af hoe live een concert van hun is. Ze zijn slechts met z'n tweeën. Weet niet of men versterking mee brengt.

Gemaakt met een acapella die rondzwerft op het internet.
Heb er wat Robert Miles, een snufje zomer, en wat melancholie tegenaan gegooid. Van het origineel is in ieder geval weinig/niets meer terug te vinden :)

:dj: Enjoy!

ps gaan er nog mensen naar het concert maandag?

Je zult je doorgaans niet vervelen tijdens een psb-concert :)
Ik heb destijds Performance meegemaakt in Brussel, een hele trits aan MIDI-gear, mooi was dat!

Attachments

• psb_gear.jpg
    psb_gear.jpg
    23,2 KB · Bekeken: 89
Laatst gewijzigd:
Heerlijke sound, goede remix!
Hier en daar gaat het arrangement voor mn gevoel iets te snel qua overgangen, maar dat mag de pret niet drukken!

Ik heb destijds Performance meegemaakt in Brussel, een hele trits aan MIDI-gear, mooi was dat!

Die gear stond in ieder geval de laatste twee concerten hier in Nederland (HMH 2002 en RAI 2007) al niet meer op het podium. Maar goed, het is ook meer een theater-achtige show die ze doen natuurlijk. Wil je puur en live dan ga je niet naar de PSB ;)

In de docu op Somewhere zie je de 19"-racken nog wel achter het podium staan als een soort mobiel datacentrum, maar volgens mij zijn die inmiddels allemaal vervangen door software. In de RAI zat volgens mij Pete Gleadall achter de beeldschermen aan de zijkant van het podium.

Maandag rij 5.

Ik kan me de overstap naar software wel voorstellen, maar al die MIDI-gear is *live* veel leuker/echter natuurlijk! Die arrangementen waren erg knap nagemaakt destijds.

Heerlijke sound weet je neer te zetten. Erg lekkere klankjes ook allemaal, speekt me erg aan.
Heb ook een trackje gepost met zang er in maar het lukt me nog niet om die gepolijste volle eenheid te bereiken. Hoe heb je het gemastered???

Nog even linkje met mijn trackje http://www.speedyshare.com/221584209.html. Je hebt vast goeie tips.

Laatst gewijzigd:
Bedankt voor de reakties :)

Heerlijke sound, goede remix!
Hier en daar gaat het arrangement voor mn gevoel iets te snel qua overgangen, maar dat mag de pret niet drukken!

Bijgevoegd een (eerdere) langere versie, maar hier zit dan eigenlijk weer net een half coupletje en refrein te veel in, maar wellicht vind je deze wat beter 'lopen'. Vandaar dat ik wat later een iets compactere versie heb gemaakt (die in de eerste post). En met zo'n leipe bridge ontkom je niet aan een ietwat rare overgang :D

Heb ook een trackje gepost met zang er in maar het lukt me nog niet om die gepolijste volle eenheid te bereiken. Hoe heb je het gemastered???

Ik kan nou niet beweren dat ik een geheim heb of een magische formule. Persoonlijk heb ik vaak problemen met bassen in produkties, daar probeer ik middels eq en compressors nu van alles mee uit om het beter te krijgen.
Compressors e.d. helpen mij in ieder geval zeker om zaken bij elkaar te 'lijmen'.
Qua arrangement gebruik ik eigenlijk maar 2 plugins en daarnaast wat effecten. Wellicht dat dat automatisch al een wat meer 'geheel' oplevert?

Attachments

• Pet shop boys - Did you see me coming (ZeNN Mix 02) (160 kbps).mp3
    7,3 MB · Bekeken: 110
Back