Skunk anansi; hedonism rmx 128 bpm

vipal

Ouwe rot
http://www.speedyshare.com/500343515.html

proggy, housy, trancy. poppy, popy, pumping, remix op 128 bpm.

met een knipoog zeg maar, beetje fout. niet mn gebruikelijke stijl maar wel leuk om te doen tussendoor. ik zoek eigenlijk nog het voice sample. wie pm´t me t voice sample? liefst wav16bit dan krijg je van mij de midifiles. is dit soort dingen trouwens legaal om te doen, remix met midifiles. niet dat ik dit vaker wil doen maar ben wel benieuwd hoe zoiets zit.

Baslijntje/sequence is wel een beetje te aanwezig naar m'n zin..tegen het irritante aan zeg maar..
Verder wel geinig, maar Skunk anansi; hedonism herken ik er absoluut niet in..

Verder wel geinig, maar Skunk anansi; hedonism herken ik er absoluut niet in..
Gelukkig maar!}:|

Klinkt wel lekker (waar heb je dit mee gemaakt? Helemaal met samples buiten de midi-files om?).
Dat riffje op het laatst (als de beat verdwijnt) leent zich meer voor synthypop. Daar kun je best wat leuks mee doen.

ok, bedankt voor t luisteren en commentaar geven.

ik heb dat nummer van skunk anansi nog nooit gehoord (of ben dat vergeten) en heb t opgegeven na t bezoeken van drie cd zaken hier om het te vinden (ik woon in costa rica), dus t kan best dat t in de verste verte er niet op lijkt. maar vond toch dat t moest melden want daar is t toch mee in elkaar geflanst.

en ik heb geen samples gebruikt. alles via de midi die ik op t net had gevonden en veel gebruik gemaakt van dubstation delay. de leads zijn allemaal met albino gedaan. haal een new-age achtige piano preset door een gitaarversterker en je krijgt wat je hier hoort qua gitaar aan t eind. de bassline is met alienbassline.

Waarom naar CD-zaken als je hebt? ;)

Waarom een remix maken als je het origineel niet kent?

Hier een lesje uber remixen

(laat je niet afschrikken door de verschrikkelijke bril)

Back