Jupiter 6 origineele patches laden?

Analogmadness

Addicted to vintage
Ben aant proberen om de factory presets terug in men jupiter 6 te laden.
Ik heb ze hier gehaald
http://www.sid6581.net/synths/
En doe alles volgens de handleiding maar krijg maar 1 preset geladen in bank A nr 3 die blijft altijd werken maar de rest laad niet 8(.
Iemand hier ook al problemen mee gehad of heb je het op een andere manier gedaan dan hoor ik het graag.
Thanx
Stefan

Jupiter 6

Jupiter 6

Wat ging er mis?

Tijdens het laden beginnen de lampjes in de bankknopjes te branden als de bank volledig geladen is. dit begint bij a enz dan om de load volledig af te ronden zou het lampje van de tape memory knop ook nog moeten uitgaan voor een succesvolle load. En die tape memory knop wou nu net niet uitgaan en dan had ik van die hele rare sounds en bleeps in men geheugen steken

en waardoor is het nou uiteindelijk gelukt?

Ik heb met verschillende memory dumps proberen te laden ook men eigen (die ik gelukkig eerst had gemaakt8)). Bij men eigen dump was het eerst gelukt. Verschil in volume bij het laden is heel belangerijk.
Ik heb het echt loeihard erin moeten stoppen anders nam hij het niet tegoei aan.
Na drie dagen en bijna een set monitors minder is het me toch gelukt
:biertje: cheers

De sounds vallen wel mee. Veel met split keys cool laag links en coole arpeggis rechts.
Ik heb ze wel ergens anders gehaald moet het thuis eens nakijken. Dacht dat ze van roland jupiter.org kwamen. Programeer ze liever zelf naar eigen smaak natuurlijk maar nu weet ik zeker dat er met het geheugen niets mis is. Op naar de europa midi nu 8)
Toch ne straffe bak hoor

Back