• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

lager kan echt niet hoor.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
gooit het allemaal even in 1 thead dus ik het de spullen niet twee keer te koop.

novation D-station (silvere uitvoering) 375 euro.
boss vf1 rode effecte monster 325 euro.
spectral audio pro tone 200 euro
yamaha cs2x 375 euro

als je intresse heb, weet je de weg:)

heb nu nog alleen de boss over.

laatste prijs verlaging.

1 maal boss VF1 nu of nooit 300 euro. deze vf1 is in nieuwstaat !!

Attachments

• bossvf1_1.gif
    bossvf1_1.gif
    27,9 KB · Bekeken: 97
Fluisterende Demon: "Is geen geld voor die bak. Kriebel, kriebel..."
* nick nova slaat zich voor het hoofd*
Aaauw!!!

Mmmm, sorry, toch maar ni.

schop hem gewoon nog even omhoog,

kan me niet voor stellen dat niemand dit bakje wilt hebben.heb hem gisteren nog even uit z'n doosje gehaald ( ja ik gebruik hem niet, en bijna niet gebruikt geweest!!) en kan je vertellen dat er geen krasje of iets op zit. hij is in totale nieuwstaat.

:L :koffie:

ik blijf geoon schoppen en schoppen, en ooit wordt het beloont.

ik zou hem zelf wel willen houden maar heb momenteel genoeg aan mijn DP2, M-one en DPpro. men zegt je kan nooit genoeg effceten hebben,maar ik vindt het genoeg.

't zal wel een hele vette effektengebak zijn maar 300 euro blijft toch veel geld voor een effekt, en ik denk dat de meesten hier toch liever 300 aan een synth uitgeven.

Origineel geplaatst door Bas
't zal wel een hele vette effektengebak zijn maar 300 euro blijft toch veel geld voor een effekt, en ik denk dat de meesten hier toch liever 300 aan een synth uitgeven.

300euro vindt ik nog wel meevallen"for this kind off" effect, nieuw kost hij in duitsland nu 470euro en heeft toen de tijd meer als 650euro gekost.8~

Origineel geplaatst door bass-molecules
ik blijf schoppen8D

Marcel ... ik was de mijne zo kwijt via de effect afd, van marktplaats ! Aangezien het ook (misschien nog wel meer !!??) een guitar fx is.

Groetjes Glenn

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back