FX op ESI 4000

datucker

Ingeburgerd
OK, ik heb een Y-cable gekocht voor de FX-out van mijn EMU ESI 4000 Turbo. Hoe zou de aansluiting moeten zijn op mijn mixer (aux-send/returns etc.?)?

Tweede vraag: is het op een ESI 4000 Turbo mogelijk om in multimode op de diverse MIDI-kanalen het aandeel FX te bepalen dat naar de FX-out wordt gestuurd?

Bijvoorbeeld: ik heb een Reverb geselecteerd als FX. Ik wil deze echter maar voor een paar MIDI-kanalen gebruiken, bijvoorbeeld kanaal 1, 3 en 5. Is de ESI-4000 zo in te stellen dat ik op die MIDI-kanalen FX toepas (in verschillende gradaties, bijvoorbeeld 100%, 50% en 67%) en op de overige FX uitzet (=0%)?

(Zonder gebruik te maken van sub-mix-outputs).

sorry dat ik even deze oude thread naar boven haal, maar ik merkte dat ik met dezelfde vraag zit en daar er niemand antwoorde weet nu iemand mischien beter?

Ikzelf heb ook een Emu ESI 400 turbo.
Heb mijn Y kabel gesoldeerd en aangesloten op de mixer en ik krijg enkel het rechter kanaal zuiver (???). Ik heb de kabel goed getest en hij werkte perfect. Ik begrijp er nieks van
1) Hoe sluit je die zooi nu aan?

2) ik las in de handleiding iets: ja kan alle sub outputs en fx outs gebruiken als gewone outputs, en je gebruikt dan je main out als effektenuitgang. begrijp er ook de logica niet van.

Wie kan me helpen?

Origineel geplaatst door rvooh

2) ik las in de handleiding iets: ja kan alle sub outputs en fx outs gebruiken als gewone outputs, en je gebruikt dan je main out als effektenuitgang. begrijp er ook de logica niet van.

Wie kan me helpen?

De subs zijn gewone, de fx is fx en een spiegel van de master??
grtz

2003.04.21 16:05

Links, onder de naam van de gebruiker zie je een datum, in het geval van deze post is dat bovenstaande! ;)

Dit betekent dat de vraag op 21 april 2003 is gesteld en dus of al is beantwoord of niet echt meer up to date is! Verder wel heeel erg goed van je om de zoekfuncties van deze site te ontplooien, echt een goudmijn aan informatie! :okdan:

Back