• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha KX-88 masterkeyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PeterNotermans

Nieuwkomer
Jazeker, een van de allerbeste (zo niet de beste) masterkeyboards ooit gemaakt.

Echte kenners weten waar dit over gaat. Voor de newbies :o: : check de reviews maar op bv. Harmony Central.

Hij moet weg wegens wegens het gewicht; ik ben bijna 40+ en hij wordt met de flightcase simpelweg te zwaar om ermee op te treden. En thuis heb ik een echte piano staan dus heb ik hem helaas niet meer nodig.

In gebruikte staat maar geen beschadigingen en technisch 100% in orde.
2 jaar geleden gereviseerd door geautoriseerd servicebedrijf.

Features:
- 88 key weighted action velocity & touch sensitive keyboard
- single, dual or split keyboard modes
- 2 sets of 16 programs
- programmable wheels (2), sliders (4), switches (7), footswitches (2), foot controllers (2), breath controller
- Midi merge function

Inclusief:
- Heavy-duty flightcase
- Netsnoer
- Handleiding. Die heb je nodig want in de jaren '80 waren er nog geen gekleurde LCD-schermen ;-)

Af te halen in Maastricht (testen is uiteraard mogelijk; wel ff je eigen soundmodule meenemen).

Richtprijs: EUR750,=. Faktuur is evt. mogelijk (richtprijs is dan exc btw).

kx88-3.jpg

kx88-2.jpg

kx88-1.jpg

Hij is er nog.. Hmmm.. Blijkbaar iets te hoog ingezet... :o:

Vraagprijs bij deze verlaagd naar EUR450,= *D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back