• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland R8M + cards

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bauhaus

Ingeburgerd
Op korte termijn te koop:

Roland R8m met 11 (1 t/m 11!!) Rom Kaarten en 1 Ram kaart. Alle kaarten zitten netjes in de originele cassettes.
Je krijgt er de Engelse en Nederlandse (!) handleiding bij. Verder is ie in prima staat.
E-mail een serieus bod naar kristianbauhaus@hotmail.com

Groetjes Kris

Plaats liever eerst een serieuze vraagprijs. Dan weten mensen of het nut heeft jou te mailen en zit jij straks niet met een mailbox vol 3 euro aanbodjes waar de rook alleen maar van uit je oren gaat suizen. 8)

:frons:

Waarom moet er altijd geboden worden, zonder ene richtprijs te vermelden? Als je de threads nakijkt, zie je toch telkens dat de moderators om een richtprijs vragen.
Dat is dan ook niet meer dan normaal. Vertel minstens je minimumprijs.

Dan doe ik het wel even:

Sonicstate: 2dehandsprijzen:

Voor de RM8: tussen de 150-300 Usdollars

Voor de kaarten: bij de release kostten deze een 100 Usdollars per stuk.

Tweedehands kan IMHO voor deze kaarten per stuk maximum tussen 25 en 35 Euros vragen, naargelang de toestand en de inhoud van de kaart, want sommigen zijn meer gewild dan anderen.

Take care

EF

Bedankt voor de aanvullende info. Het is heel simpel; als iemand die bak wil, dan mailt diegene mij vanzelf wel een redelijk bod. Mensen die zonodig een vraagprijs willen zien, zijn alleen maar uit op snelle koopjes.

De gemiddelde synthfreak kan toch wel ongeveer inschatten dat een R8M kaal rond de 175,- is en reken per kaart rond de 20-25,-
Dus ik zal het rekensommetje compleet maken:
175 + 12 * 22,50 = 445,-
Aangezien dit een redelijke smak geld lijkt; die bak is het waard. Je krijgt zoveel bruikbare sounds. En er is altijd ruimte voor onderhandeling of een eventuele ruil...

Gr. Kris

Origineel geplaatst door Bauhaus
Bedankt voor de aanvullende info. Het is heel simpel; als iemand die bak wil, dan mailt diegene mij vanzelf wel een redelijk bod. Mensen die zonodig een vraagprijs willen zien, zijn alleen maar uit op snelle koopjes.

:confused: Alsof iedereen weet hoeveel alles moet kosten :confused:
Je had ook gelijk kunnen vertellen dat je er 445 voor wil hebben. Is er gelijk duidelijkheid, want wat iemand een serieus bod vind kan jij als belachelijk laag ervaren.
Maar goed, mijn excuses als ik de indruk heb gewekt voor een habbekrats je Roland te willen hebben. Zou niet weten wat ik ermee moest doen...

Om een volgende vraag te voorkomen waarom ik dan uberhaupt reageer: ik probeerde behulpzaam te zijn voor medeforumleden. Het bespaart jou een waardeloos laag bod, en het voorkomt dat een of andere eppo straks 1000 euro ervoor gaat neertellen.

De laatste reply was ook niet aan jou specifiek bedoeld, Muffin, 't was een reactie op de cynische reply van EternalFall. En 445,- is een vraagprijs, voor alle duidelijkheid.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back