• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Microwave 1 met Access Programmer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Niet om bijdehand te doen (echt niet! :engel: ) maarrrr...
...in die andere thread zei je zelf: Ik heb zelf de Access hardware programmer, hetgeen er voor heeft gezorgd dat de mw1 met een lichte voorkeur mijn lievelingssynthje is geworden.

En nu gaat-ie in de uitverkoop? Niemand doet toch z'n liefste weg?
Durf bijna niet te vragen, maar waarom?

Ja,
weet ik dat ik dat gezegd heb.

Heb zowel MWxt als MW1. Ben mijn setup aan het minimaliseren. Eén van de twee moet weg. MWXT is toegankelijker en is qua sound anders maar ook zeer goed. Mw1 sound kan ik ook bijna benaderen met mijn masterkeyboard, dus wordt ie een beetje overbodig.

Verder blijft het een bak met ongelooflijk veel karakter en ik hoop dat ik er geen spojt van krijg.

Origineel geplaatst door C-Code
Overigens die thread die jij hierboven noemt waarin er ook 1 te koop stond, staat niks in over dat die al verkocht is !!
!

Maar dat is ie wel...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back