kleine casio-synths gevraagd

Status
Please reply by conversation.

emiliano

Stamgast
Wie heeft nog van die kleine casio-synths liggen? Casio MT, PT, CTK, CZ,... alle types die niet te groot zijn en ook op batterijen kunnen werken.
Ofwel te versturen (naar België), ofwel kan ik ophalen in buurt van Gent, Antwerpen of Brussel.
Stuur maar door wat je nog hebt liggen en niet meer gebruikt. Graag nog werkend. Stuur ook al meteen een prijs door...

Bontempi of yamaha-synths zijn ook welkom. Eveneens kleine synths.

dank je!

Hoi,
Ik heb een SA-1...je mag hem GRATIS hebben als je hem komt halen en voor mij een synth uit Antwerpen meeneemt. Ik heb geen vervoer en wil heel graag een Moogje uit jouw vaderland hebben...
Zou dat kunnen?
Groetjes, Freek uit Arnhem

nee hoor! ik wil mijn eerste stapjes in het circuit bending zetten! Als er al verkocht zou worden, dan is het ofwel met modificaties ofwel zijn het kapotte casio's :) vanwege het verkeerde benden!

dus hierachter zit géén geldgewin!

Heb 2 casio sk-1's liggen

Eentje heeft een 6 mm jack uitput erin gebouwd en de speaker is er uit.

De ander heb ik al voorbereid met op circuitbending. Heb op de circuitbend punten al een ide kabel gesoldeerd die naar buiten komt. Dus kunt gelijk aan de slag ;)

Deze kost uiteraard een lousy 200.000,- meer :P

Nee maar serieus. Heb ze liggen. PB maar indien je er geil van word...

_dave

Ik heb hier nog een SA-21 voor je....in zeer mooie staat....mag weg voor 10 euro excl. verzendkosten.

Status
Please reply by conversation.
Back