Ik wordt een beetje moe en ziek

van bepaalde forum gebruikers die denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en uit jaloezie alles afbranden wat ze zelf wel graag voor een appel en een ei willen hebben, maar de cash helaas onbreekt.
Mijn syrinx (de zeldzaamste in nieuwstaat) zou veel te duur (4000 euro) zijn en dat terwijl ze toegeven dat een zwarte gemiddelt 3500 waard is (en dan nog maar afwachten in welke staat die zich bevind) daar komt bij dat ik er absoluut geen winst op maak, en er dus zelf ook de hoofdprijs voor heb betaald.
Als je op zoek bent naar een bepaald type auto, zijn er ook prijsverschillen, doordat de één beter onderhouden is, minder kilometers heeft of luxer uitgevoert is.
Tuurlijk zijn er genoeg andere zeldzame apparaten die goedkoper zijn, maar een syrinx blijft een syrinx en de klank is absoluut niet met een ander synth na te bootsen, wat sommige wijze heren hier op dit forum je proberen wijs te maken.
Er wordt op dit forum gezegd dat je beter een curmar spirit kunt kopen, dat het bijna dezelfde instrumenten zijn, en nog veel goedkoper ook, fabeltjes.
Een crumar spirit is ook zeer zeldzaam en heeft inderdaad een uitgebeidere routingsmogelijkheid en lfo sectie, misschien wel beter dan op de syrinx, maar niet de filtersectie (2 band en 1 lowpas tegelijktijdig) en de benderpad, en de klanken zijn totaal verschillend.
En een crumar voor om en nabij de 1200 euro, zoals sommige forum gebruikers claimen is totaal niet realistisch, eerder 3100 euro.
Laat je niets wijs maken door bepaalde opruiers, ik ben al met analoge synths en effecten bezig toen die gasten nog in de luiers zaten en met een speen in de mond rond liepen.
Hoop dat die negativiteit

eens ophoud en men op een positieve

manier gebruikt maakt van dit forum.
Diegene die denkt dat ik deze misschien wel mooiste syrinx on this planet voor minder dan m'n aankoop bedrag van de hand ga doen komt bedrogen uit, hoe vaak ik hem ook op marktplaats aanbied.
Bij deze, Erwin alias analogica uit Hengelo.