mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door EDP
....

liqiudaties leveren trouwens ook best wel wat op tegenwoordig.

Ja, inderdaad. Dat akkefietje op het mediapark vorig jaar mei heeft mijn nieuwe mixdesk betaald. En ze hebben er nog een of andere milieu activist voor gepakt ook!

Ik heb nu een opdracht voor een of andere bekende gast uit de politiek die op Harry Potter lijkt....

P.S. vergeet de prostitutie niet. 2 avondjes werken en ik heb een 909 bij elkaar. Je loopt wel ff raar, maarja.....

:duivels: :P

$

$

Origineel geplaatst door EDP
een keer per maand een ramkraak, gawapende overval of zo iets.

liqiudaties leveren trouwens ook best wel wat op tegenwoordig.

de meeste dsfers zijn oud-crimineel of komen uit het druQs circuirt ,...
naast een mini & een modulair ,...is porche en rolex ook erg populair hier !

Hierbij de meest recente foto van de W.A.H.-Studio, alle nieuwe apparaten zijn binnengekomen.

Leuk setje.. zo te zien ben je ook Korg/Roland fan :D

Ik wist niet dat die Boss multitrack recorde zo groot was haha damn..
Ik lees teveel boekjes :stupid

Volgens mij heb ik die studio van phochos al 41 keer voorbij zien komen ofzow :confused:

Origineel geplaatst door arnoldroelz
Volgens mij heb ik die studio van phochos al 41 keer voorbij zien komen ofzow :confused:

Overdrijven is ook een vak, een stuk of 6 keer is een heel stuk waarschijnlijker!!!:biertje:

Ik vind de plaatsing van de computer-speakers wel heel bijzonder op phochos foto.
Mis ik iets?

Origineel geplaatst door Baseman
Ik vind de plaatsing van de computer-speakers wel heel bijzonder op phochos foto.
Mis ik iets?

Wat zou je moeten missen? Deze speakertjes zijn aangesloten op de line out van de Boss BR1180CD. De mixer is aangesloten op de line in van de Boss. Zodoende werkt het allemaal prima en heb ik geen duurdere monitoren nodig, voorlopig gaat dit alles volgens plan (en zo was het ook de jaren hiervoor toen ik een Boss BR8 en een kleinere mixer had).:W

en mijn hobby hok,

en mijn hobby hok,

sorry maar ik krijg er geen goede foto's op.

Laatst gewijzigd:
klopt maar ik krijg die foto,s niet op een normale grote op het forum.

@@@FU...@@@

Re: en mijn hobby hok,

Re: en mijn hobby hok,

Origineel geplaatst door Grooveron
sorry maar ik krijg er geen goede foto's op.

Heb jij geen digitale camera dan, Ron? Van Trust zijn ze al erg goedkoop verkrijgbaar!!
(Sorry Bambam, ik weet het....zo'n melding mag niet, mag voor ene keer dan?):W

ik heb zelfs een hele mooie So... maar ik krijg die plaatjes niet kleine genoeg
om teplaatsen of teklein om teplaatsten

iki zal eenskijke hoe groot ze zijn, sinds ik in best zit heb ik weer een telefoon modem,
rete langzaam dus.

Dit is het domein van Marcuuuuu

Dit is het domein van Marcuuuuu

De beste spulletjes houdt onze ebay, marktplaats en rommelmarktstruinende Marcuuuu natuurlijk gewoon voor zichzelf. Op zijn verzoek deze bijlage!

marcuustudio.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back