mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
coole pics allemaal.
eeh Bahamut is dat je LifeTec comp daar links? :D grappig ook die eerste link, d'r staan allemaal leuke poppetjes op die apparatuur, monsters en beesten.. jaah daar hou 'k van heb ik ook [smurfen]..

ok ik houd mn bek wel weer.
:{ :{

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
grappig ook die eerste link, d'r staan allemaal leuke poppetjes op die apparatuur, monsters en beesten.. jaah daar hou 'k van heb ik ook [smurfen]..
:{ :{

Die Smurfen vielen me niet eens op. Het enige wat ik gelijk dacht was: Die Kl**tviool heeft een Neuron =(
Jaloers Jaloers...

om precies te zijn dit is de Aldi-pc 2001 (de monitor van Lifetec kon ik geen plaatje van vinden :D)

Re: orion

Re: orion

Origineel geplaatst door rondroyd

maar wat kost zo,n mixet ,ivm een mackie /a&h serie gs /gl ofso
en als je het niet wilt verteleen geef dan een richt lijn ofso

voila

orion
prijslijst

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Iedereen zou trots moeten op wat hij of zij heeft. Veel of weinig doet er niet toe. Dus haal die beschaamde lach van je kop en houd het hoofd fier omhoog. :L

psies...

je wil niet weten hoe blij ik was met mijn eerste casio sk1...misschien nog wel blijderderer als met al die zooi die we nu hebben staan...

geloof ik..:erm:

nou ja, dit is ook wel geinig :P

Re: Re: orion

Re: Re: orion

Origineel geplaatst door Dobre
orion
prijslijst

In het kader van de foute opmerkingen:

Spelen jullie ook wel eens Startrek in de studio? :D

En al die mooie plaatjes. Tsja, in ieder geval fijn om te weten dat er nog veel grotere freaks rondlopen. ;)

Mijn studio annex maart 2003

Mijn studio annex maart 2003

Hierbij mijn W.A.H. (Work At Home) Studio in Den Haag.:doei:

Mijn game/internet system met een klein mixertje.
mini_studio_small.jpg

De studio. Veel is het niet, maar hoeveel rotzooi kun je in een klein klote kamertje douwen? ;)
studio_small.jpg

M'n fijne speaker en een lekkere K-station.
scanspeak_a4_small.jpg

Mijn stoedio!

Mijn stoedio!

Nou.. ik doe ook mee.. dit is mijn stoedioo.....

U ziet: een fraaie rm1x sequencer die een roland D2 aanstuurt... + een mooi behringer mixertje

Bovendien is er nog een dell pc te zien met allerhande vst plugins en andere recente midizooi.. Ik gebruik hem echter niet voor muziek.. latency en niet hands-on genoeg enzo..

Ik hou het bij spelen met de doosjes.. da's meer mijn ding.. :-)

grtz!

Attachments

• furious5.jpg
    furious5.jpg
    60,6 KB · Bekeken: 124
Mogguhhhhh, na een omweg hier dan toch mijn...euh.....stu***...euh.......een foto:))

Dit is mijn oude hoekie. tegenwoordig staat het ergens anders met de pc aangesloten en doorgelust naar mijn Stereo.
Als je benieuwd bent naar wat er zoal uit kan komen? Zie tracks:)))

Groente!

Musicgear.jpg

Origineel geplaatst door bambamstudio
jammer om je D70 zo neer te zetten

Dat vroeg ik me ook al af, hoe wil je in godsvredesnaam de D70 bespelen en zou de D70 niet snel naar beneden lazeren.:confused:

Gaaf.... mensen die nog een orgel gebruiken. Daar heb ik vroeger ook nog op gespeeld. Dat was mijn eerste kennismaking met electronische muziek en met MIDI!!!

Origineel geplaatst door BananaWorld
Gaaf.... mensen die nog een orgel gebruiken. Daar heb ik vroeger ook nog op gespeeld. Dat was mijn eerste kennismaking met electronische muziek en met MIDI!!!

Om daarop in te haken: Ik heb in de loop van de jaren twee orgels gehad, een Viscount CX2 en een Yamaha ME30 (allebei met MIDI). Op mijn website - www.orionrecords.nl - is de Viscount op de foto's te zien.8D

Origineel geplaatst door Dobre
hehehe...nee, ik geloof dat we ongeveer gelijktijdig een orion hebben gekocht.
olav (basoski) kon er niks mee en heeft 'm vrij snel alweer verkocht, kon zijn sound er niet in vinden
en wij gebruiken 'm al jaren naar volle tevredenheid. :halleluja

hehe ik kan me nog ene interview herinneren
over de verschillende tafels die hij had uitgeprobeerd
ook ene ghost en nog wat tafels

hij woonde geloof ik ook een beetje hoog weggestopt
lekker is dat ... effe mengpaneeltje wisselen :P

Origineel geplaatst door phochos
Dat vroeg ik me ook al af, hoe wil je in godsvredesnaam de D70 bespelen en zou de D70 niet snel naar beneden lazeren.:confused:

Das heel simpel.....ff nadenken...:)

midi!!!!!!!!!!!! ik speel hem gewoon op de toetsen van het orgel (en hij flikkert er niet af:).
Dit orgel zit trouwens tussen een heel uitgebreid keyboard en een synt. in. Je kan er bijv. de sequencer mee programeren, ritme, per spoor in spelen als je wilt. Zit instelbare flanger en delay op. En natuurlijk de voice edit. Zodat je er van alles uit kan halen.
Ik maak er dus muziek mee via de pc. En uiteraard speel ik ook live:)) Komt er wat ander geluidt uit. Zal nog wel eens wat posten wat live is ingespeeld met alleen synt. en orgel.

groente:maffia:

te koop gevraagd: zonnebril en muts

te koop gevraagd: zonnebril en muts

Nog maar 3 dan...

williamwesko.jpg
orbit.jpg

zolder.jpg

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back