mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: MINDSCAN

Re: Re: MINDSCAN

Hey Mindscan, ik zou wel oppassen als ik jou was met die lavalamp bij je spullen. Die dingen willen nog weleens uitmekaar barsten en je wil niet weten wat daar voor smurrie uitkomt. Ziet er trouwens wel mooi uit dat bureau:okdan:

Mijn setupje

1036119723.jpg

197801239.jpg

799526724.jpg

mijn studio annex crib II

Binnenkort een nieuwe foto van de studio, want ik ga de Korg Microkorg en de Yamaha CS01 verkopen (eigenlijk dubbelop, daar ik ook een Roland SH101 en een Korg MS2000 heb).

Dus te koop:

Yamaha CS01 (met adapter en twee handleidingen): 200 euro.
Korg Microkorg (geheel nieuw in doos): 400 euro.

Alleen ophalen bij me thuis.

Origineel geplaatst door mindscan
Ik heb m'n nieuwe stander voor m'n electribe's afgetimmerd. Is erg praktisch.
M'n nederige ,maar uiterst vermakelijke setup.

Wat een koel houten rekje..ik zit al maanden over ziets na te denken voor mijn nova, md en mc303, en dan nu ook mijn dx200...die dingen nemen gewoon te veel ruimte in op het bureau en in een normaal rack hangen lijkt me niet fijn: dan gaat een beetje de table top functie verloren...(de hoek waaronder je werkt dus)...heb je toevallig bouwtekeningen en wat tips voor een beginnend klusser?

Re: mijn studio annex crib II

Origineel geplaatst door phochos
Binnenkort een nieuwe foto van de studio, want ik ga de Korg Microkorg en de Yamaha CS01 verkopen (eigenlijk dubbelop, daar ik ook een Roland SH101 en een Korg MS2000 heb).

Dus te koop:

Ga je iedere keer als je een synth verplaatst of als er iets bij komt nieuwe foto's maken ofzo?

Re: Re: mijn studio annex crib II

Origineel geplaatst door BCA303
Ga je iedere keer als je een synth verplaatst of als er iets bij komt nieuwe foto's maken ofzo?

INDERDAAD!!!!!!:)

Re: mijn studio annex crib II

Origineel geplaatst door phochos
Dus te koop:

Hier habben we aan ander forum voor: Te koop/ruil aangeboden

Origineel geplaatst door bambamstudio
Hier habben we aan ander forum voor: Te koop/ruil aangeboden

Sorry, je hebt gelijk!!!:halleluja

wow cool

wow cool

die setup van mind

ik vraag me nu alleen nog af of je producties ook zo creatief zijn .. :P

ja de sp-303 bevalt goed!! op een 64 mb smartmedia card hoef ik me niet druk te maken om tijd....ik geloof dat ik er zo'n 1,5 ur op kwijt kan (als niet meer is)...is voor mij een leuke sampler/re-sampler moet goede effecten...en hij is ook goed tee gebruiken als losse fx unit!!

Origineel geplaatst door Kaymir
ja de sp-303 bevalt goed!! op een 64 mb smartmedia card hoef ik me niet druk te maken om tijd....ik geloof dat ik er zo'n 1,5 ur op kwijt kan (als niet meer is)...is voor mij een leuke sampler/re-sampler moet goede effecten...en hij is ook goed tee gebruiken als losse fx unit!!

is dat echt zo? ik weet dan niet wat voor compressie methodes daarop losgelaten worden maar een beetje audio gebruikt 10 mb per min(ongevver)

hmm mischien heb ik het ook wel verkeerd..beetje duf na een dag werken...ik zet em ff aan en lees het van ze 3 led display ff af

yup je heb gelijk....stond 15.2 minuten dus....dus niet in uur:stupid

Hier enkele foto's van mijn studioke:

DSCN0118.jpg

DSCN0120.jpg

DSCN0105.jpg

DSCN0132.jpg

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door bazziman
Wat een koel houten rekje..ik zit al maanden over ziets na te denken voor mijn nova, md en mc303, en dan nu ook mijn dx200...die dingen nemen gewoon te veel ruimte in op het bureau en in een normaal rack hangen lijkt me niet fijn: dan gaat een beetje de table top functie verloren...(de hoek waaronder je werkt dus)...heb je toevallig bouwtekeningen en wat tips voor een beginnend klusser?

Ik zal een dezer dagen de maten es even op papier zetten, en de tekening. Dan zie je het hier wel staan.
Het beste materiaal om te nemen is MDF.
Nog bedankt voor het complimentje. :)

Origineel geplaatst door BCA303

Studio blijft hetzelfde als op de laatste foto, de Yamaha CS01 en de Microkorg gaan toch de deur niet uit.:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back