mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
K heb een nieuwe aanwinst, dus ff 2 foto's geupdated, niet dat het heel erg boeit zo'n compressor maar ach, je moet wel up to date blijven he!

Hey Laurens,

Waar heb je dat rackje vandaan waar die midiman etc inhangt? Zoek al een tijdje naar zo iets maar niemand schijnt het te hebben.

Feedback in Utrecht, ze zijn leuk he!? Ik vind ze echt ideaal gewoon, superrobuust, strak en toch mooi.
Diegene met de M-audio is trouwens exact hetzelfde als diegene met mn 8080 enzo, dat je t ff weet.

Ze zijn van Quiklok en dit is het type: RS-10

E0018152_2.jpg

Het idiote is dat dit model nergens op de officiele site van Quiklok te vinden is, of ben ik nou gek?

Als ik het goed heb, dan ben je er zo rond de 60 a 70 euro voor kwijt.

Je woont toch in Leeuwarden? Dan kan je het beste ff met Feedback Rotterdam bellen ( Dat is toch het meest dichtbij volgens mijn aardrijkskundige knobbel :confused: )

Succes drmee!

Origineel geplaatst door Laurens O

Als ik het goed heb, dan ben je er zo rond de 60 a 70 euro voor kwijt.

Pffff, da's wel de hoofdprijs voor 3 buizen + twee montage strips opelkaar gelast. Maar ja, ben binnenkort wel aan de beurt. Morgen post ik mijn (nieuwe)foto's.

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Pffff, da's wel de hoofdprijs voor 3 buizen + twee montage strips opelkaar gelast.

Welkom! (erg he)

Pffff, da's wel de hoofdprijs voor 3 buizen + twee montage strips opelkaar gelast.

ja, maar quiklok is ook gewoon duur... ik heb 175 euro betaald voor mijn 20u rack op wieltjes... :erm:
best gestoord eigenlijk *D

overigens wordt deze rs-10 volgens mij niet meer gemaakt, maar is er wel een rs-657... die is ook 10u table-top stijl, maar iets luxer, met rubberen noppen erop... 49 euro bij peter verspuy... das eigenlijk nog best redelijk :)

suc6

Ik heb ook zo'n quiklok rackje staan van 10u, volgens mij is het ook een RS-10, maar het kan ook een nieuwere versie zijn ofzo... heb er iig maar 40 euro voor betaald bij Studio de Dijk... viel me weer alles mee.

Origineel geplaatst door bambamstudio
U hebt een leuk setje martijn!

Dank u, koop deze zomers er nog een G2 (rack) bij. En dan.......wordt het eens tijd om na te denken over een serieus stel monitoren. Zo'n hifi setje trekt het gewoon niet.

Licht dat stof aan trekkend kleed altijd op die tafel.Als je met je voet er op staat dan :L zo tezien heb je wel z,n plastik dinges over je 808 :biertje: Ik zal bazziman eens b.p. of langs fam.gaan voor foto,s te scannen 8)

Wat nieuwe pics:

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh wat een mooie 808 zeg! ;{ ;)

Origineel geplaatst door OnAcid
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh wat een mooie 808 zeg! ;{ ;)

Heb juist even gewacht met posten, zodat je afscheid kon nemen. Vooral die orginele stofkap blijft speciaal.

dit is mijn setup in de oude uitvoering

decks en mixer zijn weg.. =(

de Quatro staat nu bij Fuse en in mijn PCMCIA vakje zit nu een DIGIGRAM VXPocket v2.

Ik maak dus dezelfde muziek die jullie maken met jullie 100.000 euro studiootjes met alleen een notebook..
wellicht zijn mijn tracks van mindere kwaliteit, maar dat ligt meer aan het feit dat jullie de tijd dat jullie die studio in elkaar hebben gespaard ook ervaring op hebben gedaan met muziek maken.. en ik niet

;-)

Attachments

• decks12.jpg
    decks12.jpg
    22,7 KB · Bekeken: 103

Ik maak dus dezelfde muziek die jullie maken met jullie 100.000 euro studiootjes met alleen een notebook..
wellicht zijn mijn tracks van mindere kwaliteit, maar dat ligt meer aan het feit dat jullie de tijd dat jullie die studio in elkaar hebben gespaard ook ervaring op hebben gedaan met muziek maken.. en ik niet

;-)

Ik ben sprakeloos...............

Wat moet je hier nou in godsnaam op zeggen.......

Origineel geplaatst door n0_key
Ik zit ook op zolder, ik ken je probleem. Een tipje, gebruik Swiffer of een equivalent (Vet! Goed woord, equivalent..). Dat is toch wel mijn beste studiotip. Die doekjes maken het leven echt makkelijker en stofvrijer...

Precies! ik zat eerst ook altijd knullig alles met een stofdoekje af te stoffen totdat er een nieuwe wereld voor me open ging, de wereld van de geimpregneerde stofdoekjes, super handig! :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back