mijn studio annex crib II

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door djsirjamez

Ik maak dus dezelfde muziek die jullie maken met jullie 100.000 euro studiootjes met alleen een notebook..

lieve mr James,
jij bent een genie !!
:eureka: :geslaagd:

Origineel geplaatst door JazzMann
lieve mr James,
jij bent een genie !!

wat mag jij dan wel niet zijn met een mondharp en een blokfluit? ;)

Origineel geplaatst door JazzMann
lieve mr James,
jij bent een genie !!

ach hij bedoeld het goed ... gelukkig geeft ie zijn niveau aan

maar 1 ding moet ik je wel nageven ...

james ...
duik dan ook de spullen die je hebt in
ik heb je al meerdere dingen zien verslijten .. mpc, waldorf stuff
maar er echt diep in duiken vertik je

valt een beetje onder categorie 'met grote passen snel thuis' wat toch wel een kenmerk van de huidige tijdgeest is

maar on topic ik zit hier ook op een laptop met een oxygen 8
en heb hier nog geen noot gecomponeerd :D

Nog maar ff een paar piccies van m'n studiootje... m'n masterkeyboard is er uit, voedingsprobleempje... het kreng werkt dus gewoon niet meer... de OB-12 dient nu als masterkeyboard, maar ik mis echt een octaaf...
gear_studiopic1.jpg

gear_studiopic2.jpg

gear_studiopic6.jpg

Origineel geplaatst door bambamstudio
eeeeeeh...ben ik de enigste die geen plaatjes ziet?

nee ik ook niet, dacht dat het aan het tijdstip lag, kwart voor 7 deze ochtend zat ik te kijken maar zag niets
nu is het 8 uur en ik zie nog niets.. dus het ligt niet aan mij??!!

misschien nog een betere vraag.. WHAT the fuck doen we hier zo vroeg!!!??? ;-)

Ik zie iedereen zijn studiootje introduceren... hier een link naar een ouder plaatje van mijn set-up (eigenlijk is er niet veel meer van over...) Over een maandje of twee (na mijn verhuizing) kom ik nog eens terug met een vers plaatje, en dat zal er heeeeeel anders uitzien (sterk uitgedund, maar heel compleet)!

Op de site staan ook een paar soundbites van mijn toenmalige werk... het is inmiddels iets minimalistischer geworden, maar mijn stijl lijkt nogal afhankelijk van de machines die er op enig moment in mijn studiootje staan...

Groets,
Roy

Origineel geplaatst door OrKa
Ik zie iedereen zijn studiootje introduceren... hier een link naar een ouder plaatje van mijn set-up (eigenlijk is er niet veel meer van over...) Over een maandje of twee (na mijn verhuizing) kom ik nog eens terug met een vers plaatje, en dat zal er heeeeeel anders uitzien (sterk uitgedund, maar heel compleet)!

Op de site staan ook een paar soundbites van mijn toenmalige werk... het is inmiddels iets minimalistischer geworden, maar mijn stijl lijkt nogal afhankelijk van de machines die er op enig moment in mijn studiootje staan...

Groets,
Roy

ik hoop dat je die MPC 60 niet hebt weg gedaan!!!!! :halleluja

mijn MPC staat momenteel in de verkoop!
interesse???

Roy

als ik het geld ervoor zou hebben dan zou ik hem zo kopen..
ik zou hem in de kast zetten en er een kransje boven hangen.. dat ding is heilig man .. :halleluja

mijn MPC staat momenteel in de verkoop!
interesse???

Roy

hiervoor hebben we een apart forum verzonnen: Te koop/ruil aangeboden
Overzichtelijker voor het forum en meer kans voor jou dat het gezien wordt dan hier.

hiervoor hebben we een apart forum verzonnen: Te koop/ruil aangeboden
Overzichtelijker voor het forum en meer kans voor jou dat het gezien wordt dan hier.

je bent wel streng hoor! 1 opmerking en 1 seconde later spring je erop .. is het je dagtaak? ;)

geen dagtaak, wel mijn algememe taak om jouw forum overzichtelijker te houden.

Het leven van een moderator is niet makkelijk blijkbaar (of is er daar ook een apart forum voor) :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back