Wie is eigenaar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ironfreq

You're the man now, dog!
Hoi iedereen,

Ik weet niet zeker of ik dit in goede forum plaats, zo niet, dan een welgemeende sorry...! :L

Even een vraagje: Ik heb al meer dan een jaar een .com domein geregistreerd. Nu staat er bij mij in de whois informatie als registrant de 'Domains Manager' van de buitenlandse provider waar ik hem geregistreerd heb. Betekent dit nou automatisch dat ik zelf geen eigenaar van het domein ben? Bij de administrator en billing contractor staat wel gewoon mijn naam. Nu gebruik ik mijn website op dit moment toch niet voor serieuze doelen, dus zo heel erg zit ik er niet mee, maar was wel even benieuwd.

Mzl,
Ironfreq

Wanneer je genoemd staat als "administrator" is het okee, want dat is de persoon die het domein beheert en bezit. Aan de administrator wordt ook toestemming gevraagd bij verhuizingen e.d. Als jij die kunt autoriseren (stel dat je het domein verhuist naar een andere registrant) is er niets aan de hand.

Cheerio,
Lars.

Origineel geplaatst door l-rs
Wanneer je genoemd staat als "administrator" is het okee, want dat is de persoon die het domein beheert en bezit. Aan de administrator wordt ook toestemming gevraagd bij verhuizingen e.d. Als jij die kunt autoriseren (stel dat je het domein verhuist naar een andere registrant) is er niets aan de hand.

Dank je Lars, dat is precies de info die ik zocht... thanks! :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back