Ik vind eigenlijk ook wel een beetje dat als je hier komt voor hulp, dat je dan meteen als je een vraag stelt wat al ooit eens gesteld is meteen met 300 man erover wordt gegaan dat je het eerst maar eens ff zelf moet gaan uitzoeken.... heel raar inderdaad voor een forum wat er is om te helpen!
Tis net of jullie er op geilen om als eerste te zeggen, dat de threath ergens anders thuis hoort, al te veel gesteld is, of noem maar op....
Tuurlijk zijn de meeste vragen al gesteld..... en er zijn ook echt vragen die niet kunnen..... Maar om nu hier, op deze vraag maar weer eens te oordelen met "ga maar eens lekker zelf zoeken" vind ik echt onzin.
De harde kern ( hooligans ) van het synthforum zijn hier om andere dingen te bespreken?.....Er mogen dus alleen maar synthforum "smart" vragen gesteld worden?....
Ik ben het niet helemaal met je eens,
de personen, waar je nu op doelt, hebben er, in jaren tijd, alles aan gedaan om e.e.a. zo overzichtelijk mogelijk te houden/maken, zodat je veel, heel veel, informatie kunt vinden op dit forum,
ik ben er dan ook van overtuigd, dat als je de zoekfunctie gebruikt je 99 van de 100 keer een antwoord vind,
vind je je antwoord niet, dan kan je je vraag stellen,
maar als je vragen stelt betreffende toppics welke al diverse malen voorbij zijn gekomen, tja, dan kan je dus zo'n antwoord verwachten,
tevens valt het me op, dat deze "domme" vragen (nothing personal!) dikwijls gesteld worden door net geregistreerde leden, (correct me if i'm wrong!)
ikzelf heb 3 jaar synthforum door zitten spitten, alvorens ik lid werd ...
dit is iets, wat een ieder m.i. zou moeten doen ...
jij word er toch ook moe van als je vrouw voor de zoveelste keer vraagt waar de appels liggen bij de albert hein ?
anyway, deez post is dus NIET om iemand aan te valllen/verdedigen,
ikzelf lees in ieder geval met veel plezier zowat dagelijks SF,
en stoor me niet aan dergelijke opmerkingen.
grtz!
en een happy SF nog !!!