Zo vind je opeens een oud topic van jezelf 
De AKG K701 is net 10 minuten geleden bezorgd.
Door telkens andere 'prioriteiten' in mijn setup kwam het er elke keer niet van. Gelijk natuurlijk even gaan A-B'en met mijn oude ultrasone want mijn eerste reactie was, waar zijn de strakke snares en hats?
Het blijkt dat de Ultrasone Trackmaster (alhoewel een studio/monitoring phone) toch wel degelijk het midden/hoog wat kleurt. Laag is iets dieper dan de AKG op het moment, maar misschien moet hij nog worden ingelopen.
Ik merk ook gelijk dat ik nu hetzelfde hoor als mijn Genelecs, en ik heb gelijk een antwoord waarom mijn tracks in eerste instantie altijd wat 'donker' klinken. Door de iets fellere mid/hi op de Ultrasone ging ik compenseren.

De AKG K701 is net 10 minuten geleden bezorgd.
Door telkens andere 'prioriteiten' in mijn setup kwam het er elke keer niet van. Gelijk natuurlijk even gaan A-B'en met mijn oude ultrasone want mijn eerste reactie was, waar zijn de strakke snares en hats?Het blijkt dat de Ultrasone Trackmaster (alhoewel een studio/monitoring phone) toch wel degelijk het midden/hoog wat kleurt. Laag is iets dieper dan de AKG op het moment, maar misschien moet hij nog worden ingelopen.
Ik merk ook gelijk dat ik nu hetzelfde hoor als mijn Genelecs, en ik heb gelijk een antwoord waarom mijn tracks in eerste instantie altijd wat 'donker' klinken. Door de iets fellere mid/hi op de Ultrasone ging ik compenseren.