Ik kom een tijdje terug het 12 maanden modular plan tegen op Synthesizers.com, waarin je dus elke maand een aparte module krijgt waarnaar je dus in een jaar tijd je eigen beginsel van een modulaire synthesizer hebt, of in kortere tijd mocht je een aantal maanden vooruit willen betalen.
Nu vroeg ik mij een aantal dingen af:
1) Heeft er iemand hier al eens iets van Synthesizers.com gekocht? Het modular plan misschien zelfs? Ik probeer nog steeds uit te zoeken wat de mogelijke taxes zijn voor het versturen naar Nederland. Ben naar een site gestuurd door die gasten, maar die desbetreffende pagina werkt dus niet..
2) Bestaat er een Nederlandse shop die hetzelfde doet? Of althans modules verkoopt?
Ik heb niet al te veel te spenderen in één keer, dus als ik precies weet wat de taxes zijn dan kan ik iig wat vooruit plannen qua geld opzij zetten. Maar als het teveel wordt dan ga ik liever bij een Nederlandse variant kijken.
Nu vroeg ik mij een aantal dingen af:
1) Heeft er iemand hier al eens iets van Synthesizers.com gekocht? Het modular plan misschien zelfs? Ik probeer nog steeds uit te zoeken wat de mogelijke taxes zijn voor het versturen naar Nederland. Ben naar een site gestuurd door die gasten, maar die desbetreffende pagina werkt dus niet..
2) Bestaat er een Nederlandse shop die hetzelfde doet? Of althans modules verkoopt?
Ik heb niet al te veel te spenderen in één keer, dus als ik precies weet wat de taxes zijn dan kan ik iig wat vooruit plannen qua geld opzij zetten. Maar als het teveel wordt dan ga ik liever bij een Nederlandse variant kijken.
Maar ik zie dat het cabinet alleen al ontzettend veel verzendkosten kost (dus waarschijnlijk kan ik hem beter toch zelf maken). Het lijkt erop dat ik er, hoe dan ook, invoerrechten over moet betalen, als ik de beste mensen mag geloven. Ik ben wel een beetje wijzer nu, opzich zou ik dan met de bestelling + verzendkosten + invoerrechten elke maand rond de 127 euro zitten. Niet slecht op zich.