Video Talk Talk met o.a. Jupiter 8 en JX-3P

Lacrosse

Rise of the Machines
Ik heb Talk Talk en hun gebruik van synthesizers altijd te gek gevonden. Ik kwam zojuist op Youtube weer een mooi filmpje van ze tegen uit 1984 (opgenomen tijdens Veronica's Rocknight in Ahoy!!).
Verdeeld over tenminste 2 toetsenisten tel ik sowieso 3 x Jupiter 8 en 1 x JX-3P met PG200. Enjoy!

YouTube - Talk Talk Live - Rotterdam 1984 - Tomorrow Started

altijd kool om talk talk ff te zien, goede band...

Vin k ook.:okdan: Toen ik klein was kon ik ze niet uitstaan...veels te depri voor een mannetje van 8/9....maar hun teksten zijn echt goed......de muziek ook btw.......
"Truth gets harder there's no sense in lying
help me find a way through this maze
i'm living in another world to you
i can't help myself"

Vin k ook.:okdan: Toen ik klein was kon ik ze niet uitstaan...veels te depri voor een mannetje van 8/9....maar hun teksten zijn echt goed......de muziek ook btw.......
dat had ik ook, pcies hetzelfde! :D
maar als je nu terug kijkt dan denk je van "damn, dit is toch wel 1 van de best bewaarde juweeltjes qua 80's"

maar als je nu terug kijkt dan denk je van "damn, dit is toch wel 1 van de best bewaarde juweeltjes qua 80's"

Absoluut....zit zo goed in mekaar....de leadzanger maakte de teksten aan de hand van de gedichten die hij schreef. Gaat goed diep iig. Wat vind jij trouwens van Duran Duran?

Talk Talk altijd supergoed gevonden. Ook al was ik 13 :D
Ik vond Mark met die zonnebril wel een vreemde vogel als hij weer eens bij countdown was.

Alle albums zijn mooi. Vooral The Colour of Spring
Zijn stuk voor stuk muzikale pareltjes TIJDLOOS

de muziek wel ja maar de teksten luisterde ik nog niet echt naar toen...

hehe ja hij praatte meestal utter nonsense :D

Hij zat gewoon in zijn eigen wereld denk ik, maar dat zat ik eigenlijk ook wel. Alleen droeg ik geen zonnebril

Kan me geen interviews met hem herinneren....ik was denk toch net te klein daarvoor....8 of 13 is op die leeftijd toch best wel een verschil.....en toen ik 8 was luisterde ik meer naar Yello, Vangelis, Jarre enzo....1984 had wel veel goede muziek dat jaar....Peter Schilling met Major Tom:halleluja

YouTube - Peter Schilling - Major Tom 1983 NDW

Nog steeds een van mijn favo's...lekker in das Deutsch....genau.

Nog steeds...hier heb je ook al geen vrienden....:D ;) 8o)
Klopt haha

Mijn broer hield nogal eens van die luistermiddagen. Hij had een denon versterker en magnepans magnetostaten gekocht van zijn eerste verdiende geld (nee, hij had geen wereldbaan). Hij luisterde vaak naar Spirit of Eden, omdat je daar nog meer Talk Talk in hoort. 1 van de mooiste creatiefste muzikaalste albums ooit gemaakt.

Klopt haha

Mijn broer hield nogal eens van die luistermiddagen. Hij had een denon versterker en magnepans magnetostaten gekocht van zijn eerste verdiende geld (nee, hij had geen wereldbaan). Hij luisterde vaak naar Spirit of Eden, omdat je daar nog meer Talk Talk in hoort. 1 van de mooiste creatiefste muzikaalste albums ooit gemaakt.

Hmmm goeie tip.....heb wel wat van Talk TAlk ook op vinyl maar dat album nog niet.....we gaan opzoek...:okdan:

Back