ff voorstellen

Impossible

tis gewoon onmogelijk!!!!
wilde me efkes voorstellen.. ziet er allemaal goed uit hier! :) cya

:doei: hello! & weez welkom!

Re: ff voorstellen

Origineel geplaatst door Impossible
wilde me efkes voorstellen.. ziet er allemaal goed uit hier! :) cya

Ga je gang zou ik zeggen :D

Origineel geplaatst door Social Narcotic
hoi,
wat voor muziek maak je? heb je ook spulletjes? ( ja ik ben heel erg materialistisch...)8)

:D gelijk heb je! :) al die coole spullen waar hier over gediscussieerd wordt kan ik iig nog wel efkes van dromen :D
Maar het lukt me aardig af met Reason 2.0. Ook heb ik hier al een behoorlijke tijd geleende Roland MC-303 staan die ik kan dromen.. (van wie ik hem leen snapt er niks van en staat hem in de weg) erg cool van hem iig.

ik maak eigen style hardhouse.. denk ik :) mijn maat zegt elke keer.. t mag wel ietsjes agressiever :) helaas zit dat er niet echt in voor mij.. ben momenteel ook weer bezig met een denk ik zwaar energiek hardstyle nummer in eigen style.

Verder heb ik als compy een athlon 2000+, 512DDR, audigy platinum en de DTT3500 van creative als speakerset.

Heb kort geleden nog een site gemaakt (erg simpeltjes nog) waar een nummer te beluisteren valt.. als je interesse hebt. Hij is nog niet goed afgemixed en heb al wat commentaar gehad over de drums maar nog niet aan toegekomen..

cya

Impossible

www.impossible.nl

Welkom op het forum

Al die coole spullen waar hier over gediscussieerd wordt kan ik iig nog wel efkes van dromen :D
Maar het lukt me aardig af met Reason 2.0. Ook heb ik hier al een behoorlijke tijd geleende Roland MC-303 staan die ik kan dromen..

Persoonlijk denk ik dat het 'helemaal kunnen dromen' van een MC-303 een uitstekend begin is.. je komt zo in aanraking met verschillende vormen van sequencing.. en het geeft je in ieder geval een idee hoe het is om met 'hardware' te werken. De geluiden zijn dan niet echt om over naar huis te schrijven.. maar dat komt 'later' wel een keer... en Reason 2 kan op dat gebied natuurlijk erg veel goedmaken.

In ieder geval.. Welkom op het forum!

PS: Helemaal niet verkeerd dat trackje op je website.. :)

Origineel geplaatst door CraZ
Persoonlijk denk ik dat het 'helemaal kunnen dromen' van een MC-303 een uitstekend begin is.. je komt zo in aanraking met verschillende vormen van sequencing.. en het geeft je in ieder geval een idee hoe het is om met 'hardware' te werken. De geluiden zijn dan niet echt om over naar huis te schrijven.. maar dat komt 'later' wel een keer... en Reason 2 kan op dat gebied natuurlijk erg veel goedmaken.

In ieder geval.. Welkom op het forum!

PS: Helemaal niet verkeerd dat trackje op je website.. :)

Thx :D
ik ben idd zeer tevreden over reason je kunt er veel mee doen en er komen goede resultaten uit.. goede koop geweest en kan er goed mee overweg.

en idd het mooie spulleke komt allemaal later wel een keer :)

Hallo Impossible!

Hallo Impossible!

Hallo Impossible!

welcomebanner.gif

Back