Impossible
tis gewoon onmogelijk!!!!
wilde me efkes voorstellen.. ziet er allemaal goed uit hier!
cya
cyaFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
cyaOrigineel geplaatst door Impossible
wilde me efkes voorstellen.. ziet er allemaal goed uit hier!cya

Origineel geplaatst door Social Narcotic
hoi,
wat voor muziek maak je? heb je ook spulletjes? ( ja ik ben heel erg materialistisch...)![]()
gelijk heb je!
al die coole spullen waar hier over gediscussieerd wordt kan ik iig nog wel efkes van dromen 
mijn maat zegt elke keer.. t mag wel ietsjes agressiever
helaas zit dat er niet echt in voor mij.. ben momenteel ook weer bezig met een denk ik zwaar energiek hardstyle nummer in eigen style.Al die coole spullen waar hier over gediscussieerd wordt kan ik iig nog wel efkes van dromen
Maar het lukt me aardig af met Reason 2.0. Ook heb ik hier al een behoorlijke tijd geleende Roland MC-303 staan die ik kan dromen..

Origineel geplaatst door CraZ
Persoonlijk denk ik dat het 'helemaal kunnen dromen' van een MC-303 een uitstekend begin is.. je komt zo in aanraking met verschillende vormen van sequencing.. en het geeft je in ieder geval een idee hoe het is om met 'hardware' te werken. De geluiden zijn dan niet echt om over naar huis te schrijven.. maar dat komt 'later' wel een keer... en Reason 2 kan op dat gebied natuurlijk erg veel goedmaken.
In ieder geval.. Welkom op het forum!
PS: Helemaal niet verkeerd dat trackje op je website..![]()