Forumlid Fokov overleden.

Vizion

Rock Solid
Ik kende Fokov niet persoonlijk maar wist dat het een Synthforum lid was.
Veel te jong weer =( ... RIP.

zo 05 jul 2009, 21:59
Dj Fokko Versloot overleden

ROTTERDAM - Dj Fokko Versloot is zaterdag in zijn woonplaats Rotterdam overleden.
Dat maakte een woordvoerder van het boekingsbureau Lovinlectro waarvoor Versloot werkte zondag bekend.
De 26-jarige muzikant viel in zijn woning door een glazen tafel.

Versloot vormde een duo met dj Koen Lebens, zij draaiden vooral minimal-techno en tech-house.
Samen speelden zij op grote festivals als Awakenings en Dance Valley.
„Hij stond op het punt om door te breken en groot te worden”, zei de woordvoerder.

Het slachtoffer werd zaterdag gevonden door twee vriendinnen.
Volgens een politiewoordvoerder was er sprake van een noodlottig ongeval.

Bron: Telegraaf.nl

http://ripfokkoversloot.hyves.nl/

attachment.php

Attachments

• Fokko.JPG
    Fokko.JPG
    27,2 KB · Bekeken: 143
Laatst gewijzigd:
Ik kan me niet voorstellen hoe zijn vriendin zich gevoeld moet hebben toen ze hem daar aantrof, dat moet er verschrikkelijk uit gezien hebben :(

Oooh ik wist niet dat hij ook op SF zat :(

Laat staan zijn ouders. Je kind verliezen met een leeftijd van 26 jaar is afschuwelijk.

RIP!

Triest om op zo'n jonge leeftijd en op die manier aan je einde te komen. Mijn medeleven gaat uit naar zijn familie en vrienden.

Tragisch, aardige gast en vol plannen en ambitie. Volgens mij ook op het punt een mooi plekje te verwerven in de scene. Geen woorden voor.

Kende hem niet, maar triest om zo jong op zo'n manier aan je einde te komen.

Sterkte gewenst aan zijn familie en vrienden, het zal niet makkelijk zijn voor ze.

Ik schrok van het bericht, ook al kende ik 'm niet persoonlijk... rip & sterkte aan familie en vrienden.

een zeer treurig bericht dit :(

veel sterkte gewenst voor familie en vrienden

Op het forum kwam hij altijd enthousiast over.

Jammer, sterkte.

Geen idee wie hij was of wat hij deed.
Dat maakt het niet minder treurig.
Dit is een leeftijd om plannen te maken en ten uitvoer te brengen, niet om te sterven.

Veel sterkte voor iedereen die hem mist.

Glazen tafels en epilepsie zijn vaak geen goede combinatie! Wat een naar einde. Sterkte familie en vrienden. Hopenlijk is zijn muzikale nalatenschap een schrale troost!

Wow schrik me de ........

Ik leef mee met zijn familie en vrienden, hij was een graag geziene artiest in Amsterdam en omgeving..

R.I.P.

Laat staan zijn ouders. Je kind verliezen met een leeftijd van 26 jaar is afschuwelijk.

RIP!

ik verloor mn vriendin [27 ] veel te vroeg gestorve, net as veel bekende vroeg gestorven artiesten] wreed voor ouders idd :(

fokov rip
welke vatar hadie komtme bekend voor

shit dit !
:halleluja

ik heb zelf ook een glazen tafel gehad en ik wil er niet aan denken dat... .. . . .

sterkte iedereen... :erm:

weird verhaal
glazen tafel hebter dus ook een [uhh 2 nu ] en daar kunje op staan ...moetk wels om by een hoog ophang punt gordijnen tekomen maar ...die kan 200+ kg hebben
oppassen !
rongelukken zitten egt soms in de kleinste hoekjes
:engel:

Last edited by a moderator:

Attachments

6,4 KB · Bekeken: 138
pfff dat zal me een bloedbad geweest zijn zeg...

wat naar om iemand zo te moeten vinden...

succes voor de familie en vrienden van hem...

Back