Gezocht; Prophet 600 en VS

Status
Please reply by conversation.

Seanneman

Stamgast
Gezocht; Prophet 600 en VS; ben al tijden op zoek naar een goede Prophet 600 en een goede Prophet VS. Wie kan me verder helpen? Kan eventueel een Little Phatty 1 ruilen, of gewoon betalen!! Brand maar los zou ik zeggen!

Is er echt niemand?? 't lijkt wel of de uiterste houdbaarheid verjaard is, zo van de aardbodem zijn ze verdwenen!

wel raar dat idd een prophet 600niet veel voorby komt
is nog wel een van de synths die bv betaalbaar is / was
regelmatig gezien tegen de 600+ eu
nette prijs voor een vol analog / midi mety ...knobbies

ik denk dat een ax60/aardig de p600 sound heeft en knobbies
ax80 weer met 2 osc ..same cemmetjs ;)
evt een elka 22/matrix6 tsjekken

prophet vs
ook lastig
kdenk dat asje een blofeld goed begrypt / wavestation/ microwve kan programeren
je een aardig eind bent met t wave verhaal ...........

Klopt als een bus!
Maar noem me een waanzinnige.... ik moet de very machines hebben, niets wat er op lijkt oid! Is een tick, vooral de VS!
Maar zoals t er nu uit ziet, wordt dat een heulllllleeee zoektocht.
HELP!!!!!!!! :stupid

prophet vs
ook lastig
kdenk dat asje een blofeld goed begrypt / wavestation/ microwve kan programeren
je een aardig eind bent met t wave verhaal ...........

Niets klinkt als een VS, unieke sound, beste synth by Dave Smith ever, met afstand.

Tja, wat moet ik zeggen....?????
Helemaal mee eens!
'k denk dat de huidige eigenaren t ook met je eens zijn, komt maar weinig los.
En geduld ben ik nie echt sterk in....:Z

Er staan er af en toe wat op ebay. Op dit moment een rack-versie in Duitsland voor 2345 euro.
Misschien heb je er wat aan....
Objectnummer: 280369482877

Er staan er af en toe wat op ebay. Op dit moment een rack-versie in Duitsland voor 2345 euro.
Misschien heb je er wat aan....
Objectnummer: 280369482877
Thanks voor het meedenken! Ben echt op zoek naar de toetsenversies, maar heb toch even gekeken. En natuurlijk meteen weer ff naar info gevraagd van duitse aanbieder toetsenversie.... blijft met bieden wel erg laag staan, vraag me af of t te vertrouwen is????

die pris gaat nog wel omhoog in de laatste uren, minuten, seconden.

kijk ook eens in amerika en engeland. met name de vs keys wordt zeer regelmatig aangeboden en die zou toch wel rond 1200 euro te scoren moeten zijn, op redelijke korte termijn.

prophet600 is minder interessant om uit amerika te halen of engeland, omdat de verzendkosten vrij hoog zijn en het is een relatief goedkope synth, die toch wel voor rond 600 te vinden moet zijn.

die pris gaat nog wel omhoog in de laatste uren, minuten, seconden.

kijk ook eens in amerika en engeland. met name de vs keys wordt zeer regelmatig aangeboden en die zou toch wel rond 1200 euro te scoren moeten zijn, op redelijke korte termijn.

prophet600 is minder interessant om uit amerika te halen of engeland, omdat de verzendkosten vrij hoog zijn en het is een relatief goedkope synth, die toch wel voor rond 600 te vinden moet zijn.

Heb inmiddels contact gehad met aanbieder in Duitsland (Stuttgart). Ga die dan maar eens proberen (staat nog ruim 7 dagen voor)!!!
Blijf verders ook wel op mn hoede. Amerika ben ikzelf altijd wat minder happig op, is voor een burgerman als ik hoop bombarie, Engeland zeker een optie. Nadeel is dat prijzen voor de VS op Ebay vaak torenhoog gaan.

En nogmaals; wellicht mooi onderwerp voor nieuwe draad; "wat is er toch met de P600?" Tijd terug struikelde je er over.
Of iedereen redeneert zoals mn vriendin (en dit zijn haar woorden....); "Beste argument om te kiezen voor digitaal ipv. analoog? Makkelijker af te stoffen!" :maffia:

Iemand bekend met Johnnyvintage?
Vroeg wat ik voor P600 wilde geven (via vraag op marktplaats), en zei daarna in replymail dat hij 'm zowieso toch niet wil verkopen???
Lijkt wel alternatieve straf, wat een grapjas!! :(

Best grappig, ik zit die mail nu nog ff een keer door te lezen en ik lees iets heel anders.

Oh? Dat stemt gelukkig! Toch verkopen?
En zo niet, dan ben ik zeer benieuwd naar de echte strekking van de mail? :okdan:

het is in ieder geval een heel mooie p600, als ik me niet vergis.

dan ben ik zeer benieuwd naar de echte strekking van de mail? :okdan:

Dit was mijn eerste vraag aan jou :

"weet wat ie waard is!"

Wat is ie waard dan in pak um beet perfecte staat volgens jou ?

Je hebt antwoord gegeven dus nu weet ik het :eureka: bedankt nog.

Ik zou voor de pro-one gaan. 10 keer beter dan een prophet 600 en minstens even lekker als een prophet V

Status
Please reply by conversation.
Back