6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
och, totdat iemand er genoeg voor wil betalen... leve de ongeduldigen dus (voor hun)'k denk dat de huidige eigenaren t ook met je eens zijn, komt maar weinig los.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
och, totdat iemand er genoeg voor wil betalen... leve de ongeduldigen dus (voor hun)'k denk dat de huidige eigenaren t ook met je eens zijn, komt maar weinig los.
ja ik had hetzelfde. Met moeite kunnen verkopen. Het is de valkuil "de mooie looks" doet het hem, ik vind het al minder dat het filter met stapjes gaat, die je ook echt hoort. Hij is niet te vergelijken met het overige Sequential arsenaal. Een prophet one is echt veel leuker en klinkt stukken beter. Dus voor 200 euro meer heb je een veel leukere synth. Wel monofoon, maar een mens kan niet alles hebben.Ik heb een p600 gehad, ik verwachtte er veel van, maar 't viel enorm tegen. Uiteindelijk 2 mnd later met 100 euro verlies verkocht voor 600. (met moeite)
dat is pas echt een worst voor de neus houden 
No overseas shippingdat is pas echt een worst voor de neus houden
![]()

En verder voor alle discussie die er om heen is gestart (wat mij betreft overigens een smaak discussie....);
Overigens ben ik biedingstechnisch al ver met een P5, en de P08 heb ik al.
Dan alleen nog een pro-One en ik heb wat mij betreft dan de hele familie.
En daar was t me om te doen.
Dus synthforum wise kan m'n vraag op![]()
hehe, plezier er mee!![]()

Thanks!
Je zoekt nog wat voor het polygebeuren??
Naast het getweet en gefreak met een Pro-One raad ik je een Emulator II aan.
Staat op ebay-uk te koop, in uitzonderlijke conditie. Ik wilde m ook, maar heb geen centen meer. Mooie analoge filters en verknipte geluiden op flop.
Hoera hoera hoera
Zou mij een groot goed zijn als deze (buiten mij) toch naar Nederland komt!!!
Overigens nog een tip wat teleurstellingen betreft; blijf wat poly betreft ver uit de buurt van Jupiter 6's. Laatste tijd veel in de bied, en man wat een saaie bak is dat (ohohohoh, wat zeg ik nu?!)![]()
Dus jij denkt dat een crimeware P08 vergelijkbaar is met een echte prophet 5?
Prophet VS is 1 van de mooiste synths ooit gemaakt. Daar kun je ook prophet 5 uithalen.
een prophet 600 is de minste van de familie. Appels en peren met een verschil van 200 euro in prijs is niet veel. Voor 200 euro meer zou ik voor de pro-one gaan voor ieder die zich blind staart op een prophet 600
Maar goed ik begrijp "je wil de hele sequential line?" Leuk

No overseas shippingdat is pas echt een worst voor de neus houden
![]()

aan dat soort dingen is altijd een mouw te passen; ik kan me niet voorstellen dat jij je door zoiets zou laten afschrikken
de p600 is een leuke synth voor relatief weinig, je moet wel een beetje kunnen programmeren om voorbij de standaard dikke bass of smerige unison leads te komen. hij is erg veelzijdig, zeer mooie strings en pads, maar ook brachiale leads en bass sounds/ industrial.
nadeel is het hoorbare gestap als je het filter opendraait, maar filtersweeps met de cutoff knop is voor weenies.
trouwens, ik heb nog een drumtraks dubbel, staat er mooi bij en kan met zijn stevige vette samples wel tegen de p600 op.![]()

Gefelicteerd! mooi setje dus nu.

heb je die p600 nu gewonnen? aan de prijs te zien (ongeveer 615 euro) zou het wel moeten hè?!
drumtraks moet nog door douane maar ik hoop en reken op ongeveer 325.
kalashnikovs weigeren nogal eens, geen zorgen.