LM136OON.....Zoeken

sonate

Ouwe rot
Ik zoek .....LM13600N....Or a good supply...????

Thank you..That's really good advice..:eureka:

In veel gevallen ja. In andere niet.
LM13700 heeft simpele darlington buffer. LM13600 impedance controlled darlington.
Vb:
In een MS-20, 2e serie, zal een LM13700 ipv een LM13600 er voor zorgen dat er minder CV bleedtrough is bij de vcf en zal deze een ander verloop hebben qua zelf oscillatie.

Bedankt mensen...:)

Dus...de 13700 is en better alternative...?

De topicstarter zegt ook niet in wat voor toepassing hij hem gaat gebruiken.
De 13600 is bv beter voor een Moog Transistor Filter dan een 13700...

En ff over dat Engels...dit is een Nederlands forum dus gewoon in NL antwoorden...anders lekker naar een Engelstalig forum gaan met je vragen. Volgens mij kan de TS wel NL lezen....

gezellig. regels zijn regels. Ik ga even een topic starten dat moderators eerder moeten ingrijpen bij gebruik van zo'n smerige buitenlandse taal.

gezellig. regels zijn regels. Ik ga even een topic starten dat moderators eerder moeten ingrijpen bij gebruik van zo'n smerige buitenlandse taal.

Nou kijk...als jij of ik op een Engels forum een Nederlands geschreven bericht achterlaten krijgen we geeneens antwoord.....

Voor LM13600 check www.vintageplanet.nl Senso heeft ze zeker...ik heb er pasgeleden nog 6 gekocht bij hem....

Nou kijk...als jij of ik op een Engels forum een Nederlands geschreven bericht achterlaten krijgen we geeneens antwoord.....

Jeez ooit waren wij heersers van deze wereldt en nu spreekt/schrijft/begrijpt er bijna niemand op deze wereld meer nederlandsch. Geen respect zeg ik je. Je hebt gelijk, vanaf nu ga ik die rotbuitenlanders ook met gelijke munt betalen.

sorry voor off-topic maar het is echt weer geloel van de bovenste plank.

Wat een bekrompen gezeur weer, ik wil nooit meer het woord cutoff uit jullie mond horen, stelletje afsnijdingsfrequentiezegfetishisten :smeris:

Het lijkt mij dat de beste man Nederlands aan het leren is en alleen maar sneller Nederlands leert door in zijn beste Nederlands op een Nederlandstalig forum een vraag te stellen. Jullie vinden dat hij zich niet aanpast, terwijl ik juist zeg dat hij het omgekeerde aan het doen is.

Ik ken de persoon in kwestie persoonlijk.
En ik kan bevestigen dat hij inderdaad Nederlands aan het leren is.
Heeft een Vlaamse vriendin,dus z'n Nederlands zal hij wel na verloop van tijd onder de knie hebben.

Back