Hallo ik ben Glenn en zou graag een paar dingen te weten komen 
Paar puntjes die ik eerst even wil meedelen :
Ik gebruik een laptop
roland xp-10
Midi interface kabel 1 in 1 out
Fruity Loops
Realtek high definition gedoe kaart ^^
Wel mijn eerste vraagje, om mijn geluid te verbeteren omdat ik niet zo'n goede geluidskaart heb, ( kraken kan wel eens voorkomen :p ) heb ik Asio4all geïnstaleerd. Wel als ik deze in fruity loops laat werken daar die in de audio settings aan te klikken, kan ik nergens anders meer geluid uitkrijgen.
Uit Fruity Loops zelf komt geluid maar uit windows media player enzo niet meer ( youtube op firefox ook niet meer ) Natuurlijk als ik Fruity Loops sluit en effe wacht enzo dan sluit die asio4all zich terug af en heb ik terug geluid bij mijn wmp en firefox. Maar is er geen manier om ervoor te zorgen dat ik altijd geluid heb ?
2de vraag, wat zijn de goede instellingen voor asio4all in fruityloops8xxl ?
3de vraagje :
Wanneer ik een nieuwe laptop koop, wat raadt je me dan aan om met de geluidskaart te doen ?
Ingebouwde, externe, weer die asio4all ofzo ? ken er niet zoveel van.
had ik beter een audio midi interface gekocht ipv alleen zo'n kabel?
Njah zeg het maar :p ( het liefst van al zou ik een ingebouwde geluidskaart hebben in mijn laptop )
Alvast bedankt

Paar puntjes die ik eerst even wil meedelen :
Ik gebruik een laptop
roland xp-10
Midi interface kabel 1 in 1 out
Fruity Loops
Realtek high definition gedoe kaart ^^
Wel mijn eerste vraagje, om mijn geluid te verbeteren omdat ik niet zo'n goede geluidskaart heb, ( kraken kan wel eens voorkomen :p ) heb ik Asio4all geïnstaleerd. Wel als ik deze in fruity loops laat werken daar die in de audio settings aan te klikken, kan ik nergens anders meer geluid uitkrijgen.
Uit Fruity Loops zelf komt geluid maar uit windows media player enzo niet meer ( youtube op firefox ook niet meer ) Natuurlijk als ik Fruity Loops sluit en effe wacht enzo dan sluit die asio4all zich terug af en heb ik terug geluid bij mijn wmp en firefox. Maar is er geen manier om ervoor te zorgen dat ik altijd geluid heb ?
2de vraag, wat zijn de goede instellingen voor asio4all in fruityloops8xxl ?
3de vraagje :
Wanneer ik een nieuwe laptop koop, wat raadt je me dan aan om met de geluidskaart te doen ?
Ingebouwde, externe, weer die asio4all ofzo ? ken er niet zoveel van.
had ik beter een audio midi interface gekocht ipv alleen zo'n kabel?
Njah zeg het maar :p ( het liefst van al zou ik een ingebouwde geluidskaart hebben in mijn laptop )
Alvast bedankt