kit [whre the hellare ya]

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
Advertentienr.:246015761
op mp
een egte kit ...!!
nostalgie ...
en een beste copy

fflachuh mag ookwel een sis iig entresante....
en wie kent m niet
en te koop op MP.

Merk : Pontiac
Type : Firebird
Motor : 3,1 V6

Bijzonderheden :
Airco (niet werkend gas op), elektrisch bedienbare ramen, centrale deur vergrendeling op afstand,
Radio cd speler met USB, I-pod Functie en bleutooth voor telefoon(extra optie ),Stoelen opnieuw bekleed, 14 INCH velgen,
Interieur netjes en goed, schijfremmen vorige week vernieuw en blokken, nieuwe dynamo, nieuwe
accu,nieuw uitlaat ( midden stuk), gespoten november 2007, APK augustus 2009

Het gaat hier om een goed onderhouden en opgeknapte pontiac firebrid geen roest hier en daar wel het een en ander maar wat wil je met een beestje van 17 jaar oud maar dit is minimaal allemaal ..

Het is gewoon een nette auto en voor de liefhebber zeker de moeite waard. Om dit zelf voor elkaar te krijgen ben je zeker 2,5 tot … jaar bezig alles is aanwezig moet alleen nog ingebouwd worden of zit er al in zoals bv.

Dashboard, elektronica, upper console, lower console, aluminium overlays, switch-pod ( met knoppen 1 mist er )tone generator software om af te spelen op de schermpjes, sample cd's met wel meer dan 2000 samples en er staat nog veel meer op en ik heb nog wel het een en ander aan extra onderdelen liggen in de schuur (lol)

Ruilen : Amerikaanse oldtimer

bellen, mailen is prima …onzin mail word niet op gereageerd ….

Mailen kan op knightvandation@live.nl

Prijs is vast lager ga ik niet hoger wel € 7,500,-

http://www.knightvandation.be

website
http://www.knightvandation.be/

http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=Kbspqabu3P0

ik heb het ding, die lullende auto een dikke 20 jaar terug in Parijs zien staan.
( ik dacht de echte), op een expositie.
heb toen een aantal van mń vrienden een kaart gestuurd met die kop van Hasselhof erop.
( die lagen er volop bij>)

attachment.php

:dubbel:

Attachments

• crazy.jpg
    crazy.jpg
    38,5 KB · Bekeken: 97

zow, dat is wel een hele ranzige foto.

en een aantal van die vrienden spreek ik nog wel, die hadden al door dat en ondanks mijn vreemd gevoel voor humor en evengoed een leven is voor de dood....
:biertje:

helemaal zielig zijn die filmpies dat ie huilend op zn bed ligt met eten en drinken [boooooze]
en dat ie naar zn dochter schreeuwt
om van aalles
en zn dochter gooide die filmpies op t inter net
ga s affe tsjekke '...ben zo terug even geduld aub :slotje:

EEN PERFECTE AVOND MET THE HOFF
Eerst even lekker een hamburger eten

hasselhoff-drunk.jpg

Daarna de handjes wassen...

david-hasselhoff-soap-dispenser-19033-1236360862-9.jpg

En dan nog even lekker op z'n hondjes

David-Hasselhoff.jpg

Toch treurig om je jeugdhelden zo teloor te zien gaan.

Maar ja...
flavorwave.jpg

IS DAN NIETS MEER HEILIG!?

Ik heb nog een keer in een gelegenheidsbandje gespeeld dat we David & The Hasselhoffs genoemd hadden. Uiteraard met als openingstune van het optreden(tje) de themesong, waarbij onze gitarist met zo'n lage, diepe stem "hi, we are David & The Hasselhoffs" zei.

Ach ja, wij vonden het leuk... :P

Back