Dag allemaal,
Wil een dump van mijn midi-apparaat via sysex op mijn PC maken via een midi USB kabeltje
Dat gaat een eerste x goed. Geen foutmelding en ik kan het als bestand opslaan op mijn PC als veilige backup. Maar wil ik het een 2e keer doen dan krijg ik geen enkele midi meer naar de PC verzonden. Ik moet dan alles uitzetten (midi-apparaat en PC) om het vervolgens weer 1x te mogen doen. Heb een ander midi-apparaat geprobeerd en daar gebeurt hetzelfde.
Ik gebruik midi-ox en een simpel USB to midi kabeltje
Heb de FAQ's doorgelezen en dit forum maar kom nergens wat tegen.
Dank alvast voor een eventueel antwoord
Wil een dump van mijn midi-apparaat via sysex op mijn PC maken via een midi USB kabeltje
Dat gaat een eerste x goed. Geen foutmelding en ik kan het als bestand opslaan op mijn PC als veilige backup. Maar wil ik het een 2e keer doen dan krijg ik geen enkele midi meer naar de PC verzonden. Ik moet dan alles uitzetten (midi-apparaat en PC) om het vervolgens weer 1x te mogen doen. Heb een ander midi-apparaat geprobeerd en daar gebeurt hetzelfde.
Ik gebruik midi-ox en een simpel USB to midi kabeltje
Heb de FAQ's doorgelezen en dit forum maar kom nergens wat tegen.
Dank alvast voor een eventueel antwoord
)) als ik patches wilde versturen - de DX200 gaf steeds een foutmelding. Toen ik een EMU 1x1 USB-MIDI interface had aangeschaft was het probleem meteen over.