Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Soms heb ik ook wel eens nood aan het tegenovergestelde. Dat iemand met verstand van zaken eens mijn setup onder handen wil nemen. Dingen fine-tunen waar ik geen besef van heb als newbie. Dat het anders of beter moet opgesteld worden. Ik zeg zo maar wat.
Want het is best een fijne ervaring om te zien hoe alles loopt als een trein bij iemand anders maar meer dan dat is het dan ook niet.
Ik spreek uit ervaring want een paar jaar terug heb ik zo via dit forum veel hulp gehad van iemand die is langs gekomen want alleen kwam ik er niet uit.
Allemaal heel leuk om te zien dat mensen graag hun deur openen voor newbies
Soms heb ik ook wel eens nood aan het tegenovergestelde. Dat iemand met verstand van zaken eens mijn setup onder handen wil nemen. Dingen fine-tunen waar ik geen besef van heb als newbie. Dat het anders of beter moet opgesteld worden. Ik zeg zo maar wat.
Want het is best een fijne ervaring om te zien hoe alles loopt als een trein bij iemand anders maar meer dan dat is het dan ook niet.
Ik spreek uit ervaring want een paar jaar terug heb ik zo via dit forum veel hulp gehad van iemand die is langs gekomen want alleen kwam ik er niet uit.

tja ,je wilt eens bij iemand komen kijken , krijgt aanbiedingen van mensen die tijd ervoor vrij willen maken , en wimpelt ze allemaal af omdat het wat lang in de trein is.
dat schiet niet op he.
en dan wel aangeven dat iemand bij jou eens moet komen kijken. nou dat kan , tegen uurtarief en reiskosten.
tegen uurtarief en reiskosten.