reaktor is inderdaad een heel goed programma voor drones [waar eigenlijk niet voor? ]
maar wat fuse zegt is zeker waar; probeer zelf eens wat uit... pak een sample, timestretch 'm 2000%, ringmodulator, phaser, reverb, whatever. wat jij wil. da's het mooie van muziek maken.
bovendien heeft de grote VST-god het je al veel te makkelijk gemaakt [mij ook hoor ]
dus van die luie reet af en experimenteren!
Ik bedoelde eigenlijk het effect op een vocal zoals bijvoorbeeld the breeders gebruiken in cannonbal of the chemical brothers in setting sun. Een soort telefoon achtig geluid met super veel overdrive. Als ik een gewone overdrive plugin pak in cubase dan krijg ik niet echt dat zeurende effect. Ik dacht dat dat effect ambient drone heette maar mischien heb ik het wel fout.
Origineel geplaatst door Bartdeijkers Ik ben opzoek naar software waarmee je het ambient drone effect kunt maken.
Iemand een idee ofdat deze software bestaat?
Of heb je mischien een plugin voor cubase waarmee je dit effect kunt nabootsen?
Origineel geplaatst door Bartdeijkers Ik ben opzoek naar software waarmee je het ambient drone effect kunt maken.
Iemand een idee ofdat deze software bestaat?
Of heb je mischien een plugin voor cubase waarmee je dit effect kunt nabootsen?
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.