Pan art Hang gezocht

Status
Please reply by conversation.

Analogmadness

Addicted to vintage
Tis misschien ver gezocht maar ik zou graag een van deze jongens in bezit hebben. WEL enkel de Pan art versie!
Cash ligt klaar :maffia:

Attachments

• hang.jpg
    hang.jpg
    94,8 KB · Bekeken: 104
Zo dat is een mooi instrument! Wat een mooie klank. Mooi nummer ook trouwens. Zijn alle gangbare noten ermee te maken? Of beperkt dit zich tot een eigen notenbalkje?

Zo dat is een mooi instrument! Wat een mooie klank. Mooi nummer ook trouwens. Zijn alle gangbare noten ermee te maken? Of beperkt dit zich tot een eigen notenbalkje? Waarom ben ik daar niet opgekomen? 2 wokken tegen elkaar.

'k verwacht eigenlijk wel dat er een mannetje uit komt die "Klaatu barada nikto" roept...

Idd heel mooi filmpje.
Hoe moet ik het stellen, ik heb vorig jaar de kans gehad om op eentje te spelen in een park hier wat verder en euh ik voelde me net een klein kind met een nieuw speelgoedje. Ik ben me onmiddelijk gaan afzonderen tegen een boom en ben er op beginnen te spelen en heel eerlijk ik ben nog geen mooier instrument tegen gekomen. Als je speelt voel je zo de klanken door je heen komen... Ogen dicht en... ik heb me nog nooit zo verbonden gevoeld met een instrument en nee ik had niks gerookt en ik was bloednuchter. Maar toen ik aant spelen was was ik wel ergens anders.
Vandaar cach ligt klaar voor een mooi exemplaar 8)
Btw deze is ook heel mooi
YouTube - Hang Players at the Park in Amsterdam
Cheers

Yeah die dingen zijn de bom, ik heb mijn zoektocht min of meer opgegeven. Vond niks betaalbaars... zelfde geldt voor de WaterPhone, z'n ding wil ik ook nog erg graag

Als je even zoekt op internet vind je best een paar producenten die deze dingen maken, je kan dan meestal ook nog aangeven welke noten je wilt of een vaste nootladder uitkiezen. De kosten zijn niet gering maar dan is meestal met dit soort met de handgemaakte instrumenten. Volgens mij is rond de 500/700euro gangbaar

Heb niks kunnen vinden onder de 800$ en dan komt daar nog import tax en shipping bij :(

Die waterphones heb ik nergens goedkoper van 1100$ kunnen vinden

Status
Please reply by conversation.
Back