East West Play (Windows) - krijg update niet open

Synthurion

Ouwe rot
Hoi hoi allemaal, ik zit met een probleempje!

ik heb een update opgehaald maar die krijg ik niet open, hij word ook weergegeven als een kaal icoontje net een vlaggetje zeg maar weet iemand hoe ik dit kan veranderen in een normaal icoontje of is daar een programmaatje voor?
Ik heb al geprobeerd om het bijbehorende programma via het web op te sporen zonder resultaat helaas.

Alvast bedankt voor de tips!

Naam wijzigen met de extensie erachter? Dus de naam die de file nu heeft en dan .xxx (weet niet of het een .exe of weet ik veel wat is...)
Don't know welke extensies er nog meer zijn in Windhoos Vistick

Hoi hoi Manu dit is wat de file aangeeft TPkd.sys1.FE17ABC2_0B33_4B96_89kB

Hoi hoi allemaal, ik zit met een probleempje!

ik heb een update opgehaald maar die krijg ik niet open, hij word ook weergegeven als een kaal icoontje net een vlaggetje zeg maar weet iemand hoe ik dit kan veranderen in een normaal icoontje of is daar een programmaatje voor?
Ik heb al geprobeerd om het bijbehorende programma via het web op te sporen zonder resultaat helaas.

Alvast bedankt voor de tips!

welek windows hebben we t over en welke upodate

wel so handig omte weten ,..lijktme

astie nie egt nodig waarom updaten ...?

welek windows hebben we t over en welke upodate

wel so handig omte weten ,..lijktme

astie nie egt nodig waarom updaten ...?

Windows XP

En de update komt van http://www.soundsonline.com/updates.php

Deze heb ik nodig om eindelijk Voices of Passion draaiende te krijgen overigens netjes in samenwerking met EastWest.

Helaas is het tegenwoordig zo dat de software zo gigantisch beveiligd word dat je zelfs je legale versie niet meer draaiende krijgt, dus zo zit ik nu al twee maanden te klooien zonder ook maar een sample afgespeeld te hebben gekregen.
Gelukkig is service van EastWest erg goed dus we blijven proberen maar nu kreeg ik dus dit weer aan m'n broek.

Lijkt er op dat 'ie 'm niet helemaal heeft gedownload. Met welke browser probeer je dit te doen?

Ik gebruik windows explorer Yoozer, ik probeer 'm voor de zekerheid nog een keer te downloaden.

Back